نشست صمیمی دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با مردم محله پشت باسکول شهر زابل

۰۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۷:۵۶ کد : ۱۰۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۷۹
نشست صمیمی دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با مردم محله پشت باسکول شهر زابل ساعت ۱۸ مورخ ۹۶/۱۱/۴ دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه همراه با مدیران حوزه بهداشت و درمان در مسجد محله پشت باسکول شهر زابل حضور یافت تا از مشکلات بهداشتی درمانی مردم محله مذکور مطلع و به سوالات آنان پاسخ دهند.
نشست صمیمی دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با مردم محله پشت باسکول شهر زابل

نشست صمیمی دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با مردم محله پشت باسکول شهر زابل

ساعت ۱۸ مورخ ۹۶/۱۱/۴  دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه همراه با مدیران حوزه بهداشت و درمان در مسجد محله پشت باسکول شهر زابل حضور یافت تا از  مشکلات بهداشتی درمانی مردم محله مذکور مطلع و به سوالات آنان پاسخ دهند.
در ابتدای این نشست صمیمی اهالی به بیان مشکلات و دغدغه های خود در زمینه بهداشت و درمان پرداختند.
 
دکتر اسحاق رودباری رییس مرکز بهداشت زابل، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ساکنین این محله، گفت : در راستای طرح تحول سلامت پایگاه بهداشتی و مرکز خدمات جامع سلامت از یک سال قبل در این محله افتتاح شد، در مقطعی مشکلاتی در خصوص تامین نیروی انسانی از قبیل کارشناسان و پزشک داشتیم که خوشبختانه مدتی قبل این کمبود مرتفع شد و اکنون بر اساس استاندارد وزارت بهداشت تمامی پرسنل مورد نیاز در مرکز و پایگاه بهداشتی حضور دارند و خدمات مربوطه را طبق وظایف تعیین شده ارایه می دهند.  
دکتر نصیری نیز در این جمع، اظهار داشت : سومین دیدار ما از محله های  حاشیه نشین شهر زابل، محله شماست، حاضر شدیم تا از نزدیک حرفای شما را بشنویم چون مسوولان از بین همین مردم و در کنار آنها  هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود :ما با تمام توان در خدمت شما هستیم ، پاسخگویی و رفع مشکلات حوزه کاری از وظایف ماست.  
وی خاطر نشان شد : در جمع ما جوانانی حضور دارند به این عزیزان توصیه می کنم با امید و اراده قوی  بخاطر خانواده خود از هیچ کوششی دریغ نکنند  موفقیت کسب کنید و موجب سربلندی و عزت برای خود و خرسندی برای خانواده خود شوید.
دکتر نصیری تصریح کرد : مدیران دانشگاه علوم پزشکی زابل متشکل از یک تیم جوان است که از قشر ضعیف جامعه بوده اند  اما با امید و تلاش امروز افراد مفیدی هستند و به همشهریان خود با افتخار خدمت می کنند، لذا از تلاش خسته نشوید

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه در حال حاضر در نقاط محروم روستایی خدمات می دهد که مقرر شد در سه محله محروم حاشیه نشین شهر زابل نیز مستقر و به خدمات دهی رایگان ساکنین این نقاط نیز بپردازد.  
همچنین در مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) از طریق سیستم ارجاع خدمات دندانپزشکی ارایه می شود  کلینیک ویژه دندانپزشکی نیز با تعرفه دولتی در دو نوبت صبح و عصر  خدمات دهی می کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن تشکر ، هدف از حضور مدیران دانشگاه در نقاط حاشیه نشین شهر را  آگاهی یافتن از دغدغه ها و مشکلات  بهداشتی درمانی و ارایه خدمت بهتر دانسته و بیان داشت: مدیران این مجموعه آماده شنیدن نارضایتی شما از تمام مراکز درمانی و بهداشتی سیستان هستند اگر از کارکنان این مراکز کم کاری و قصوری می بینید به صورت کتبی اعلام کنید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

قابل ذکر است پرستاران بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) پس از این نشست، اقدام به اندازه گیری فشار و قند خون حاضران نمودند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل
@przbmu


( ۲ )

نظر شما :