تشدید بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زابل در ماه مبارک رمضان

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۳ کد : ۱۱۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۸۹
دکتر اسحق رودباری رئیس مرکز بهداشت زابل در خصوص بازدید های کارشناسان بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان اظهار داشت : برنامه بازدید از ۲۲ اردیبهشت ماه لغایت ۲۶ خرداد با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی از ۸ صبح تا ۲۰ شب در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ عصر لغایت ۲۴ شب انجام می شود و تعداد ۷ تیم های بازرسی به این کار مبادرت می کنند.
تشدید بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زابل در ماه مبارک رمضان

دکتر اسحق رودباری رئیس مرکز بهداشت زابل در خصوص بازدید های کارشناسان بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان اظهار داشت : برنامه بازدید از ۲۲ اردیبهشت ماه لغایت ۲۶ خرداد با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی از ۸ صبح تا ۲۰ شب در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ عصر لغایت ۲۴ شب انجام می شود و تعداد 7 تیم های بازرسی به این کار مبادرت می کنند.

رئیس مرکز بهداشت زابل افزود : بازرسی و بازدید  از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه زولبیا و بامیه،حلیم ، آش و سایر موارد تهیه موارد غذایی این ماه مبارک رمضان انجام می شود.

دکتر رودباری تصریح کرد : در هر روز بطور متوسط ۶۰ مورد بازرسی انجام می شود و همه اماکن توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان تحت نظارت هستند.

 

وی در پایان توصیه کرد : شهروندان عزیز به دلیل مراقبت از سلامتی خود  از خرید مواد غذایی ارائه شده توسط دوره گردها  خود داری نمایند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت زابل کارشناسان بهداشت ماه مبارک رمضان


نظر شما :