دیدار دادستان شهرستان زابل با رئیس دانشگاه

۰۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۱ کد : ۱۲۷۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۷۸
دیدار دادستان شهرستان زابل با رئیس دانشگاه مورخ ۹۷/۵/۹ دکتر سرگزی دادستان شهرستان زابل با حضور در دفتر دکتر هادی میرزایی رییس دانشگاه ،انتصاب وی را به سمت "رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" تبریک گفت.
دیدار دادستان شهرستان زابل با رئیس دانشگاه
دیدار دادستان شهرستان زابل با رئیس دانشگاه مورخ ۹۷/۵/۹ دکتر سرگزی دادستان شهرستان زابل با حضور در دفتر دکتر هادی میرزایی رییس دانشگاه ،انتصاب وی را به سمت "رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" تبریک گفت. در این دیدار، دادستان شهرستان زابل اظهار داشت : همه مدیران در سیستان تلاش کنند، کمبودها مرتفع شوند و با اقدام جهادی و دلسوزانه از مشکلات منطقه سیستان بکاهیم و بستر مناسب جهت ماندگاری مردم در استراتژیک ترین نقطه کشور که تنگه احد نیز می باشد را ایجاد کنیم. دکتر سرگزی تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم همانند همکاری با دکتر نصیری رییس قبلی دانشگاه از شما حمایت و در کنار شما هستیم . دکتر هادی میرزایی ضمن قدردانی از حمایت ها، همراهی و همدلی دادستان شهرستان زابل با تلاشگران عرصه سلامت سیستان ، گفت : آنچه موجب پیشرفت می شود، دوری از منیت ها و همکاری بین بخشی است و باید در راه خدمت به مردم، همه مدیران یک صدا و هماهنگ حرکت کنند تا رضایتمندی بیشتر آنان بدست آید . رییس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های دانشگاه از جمله استفاده مناسب از همسایگی کشور افغانستان، پذیرش دانشجو و بیمار از این کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با رفع موانع، بتوان از این قابلیت به خوبی استفاده کرد، دانشگاه علوم پزشکی زابل کاملا آماده خدمت رسانی به بیماران و پذیرش دانشجو از همسایگان است . در این دیداردکتر حمید ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس حسین شهدادی معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران روابط عمومی دو ارگان نیز حضور داشتند.

( ۱۴ )

نظر شما :

مجتبی مشهدی ۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۲:۵۰
بنام خداواند بخشنده مهربان عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر سرگزی و ریس دانشگاه نظرات و پیشنهادها خوب بود ولی ای کاش دکتر سرگزی فکری به حال شهرمی کرد وبا کبوتر بازانی که ابروی شهرو هم برده با آنها برخورد جدی میکرد با تشکر به عنوان شهروند عادی شهر