افتتاح سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل

۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۸ کد : ۱۲۹۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۳۲
افتتاح سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل در ششمین روز هفته دولت سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل به بهره برداری رسید .
افتتاح سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل

افتتاح سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل 

 

در ششمین روز هفته دولت سه پایگاه سلامت در حاشیه شهر زابل به بهره برداری رسید .

 

مهندس ناظری معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان زابل در مراسم افتتاح اظهار داشت : وضعیت بهداشت و درمان و همچنین آموزش پزشکی سیستان در طی این چند سال اخیر رشد خوبی داشته است . 

وی افزود : با ارزیابی هایی که از ادارات شهرستان انجام شد در طی سالهای اخیر دانشگاه علوم پزشکی زابل عملکرد مطلوبی در زمینه های کاری خود داشته است و انچه که در آموزش، وضعیت درمانی و یهداشتی زابل و کل سیستان مشاهده می شود نماینگر تلاش مجموعه دانشگاه را نشان می دهد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد : با توجه به شرایط اقتصادی کشور در طی سالهای اخیر، احداث و اتمام پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی توسط دانشگاه ستودنی است و من اینجا از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل تقدیر و تشکر می کنم .

 

دکتر اسحق رودباری رئیس مرکز بهداشت شهرستان زابل ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دولت، گفت :

امروز سه پایگاه در حاشیه شهر زابل به بهره برداری میرسد که بدین ترتیب تعداد پایگاه های که در طرح تحول سلامت در حاشیه شهر زابل احداث و راه اندازی شده هست به 7 پایگاه میرسد، ساخت این سه پایگاه از سال 1396 شروع و در سال 97 با پایان رسیده و جمعیتی حدود 30 هزار نفر از حاشیه شهر زابل را تحت پوشش ارایه مراقبت های اولیه سلامت قرار داده است.

دکتر رودباری افزود : زیر بنا هر کدام از پایگاه ها 150 متر مربع هست که برای ساخت سه پایگاه بیش ده میلیارد ریال و برای تجهیز هر یک نیز اعتبار بیش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

 

گفتنی است پایگاه های سلامت شهید باهنر ،حضرت علی اصغر(ع) و پردیس به بهره برداری رسیدند و به نمایندگی در پایگاه سلامت شهید باهنر مراسم افتتاح برگزار شد .

در این مراسم دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه و شورای اداری شهرستان زابل حضور داشتند .


( ۱۵ )

نظر شما :