بازدید رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل از بیمارستان خیریه الزهرا(س) زابل

۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۶ کد : ۱۳۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۴۵
بازدید رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل از بیمارستان خیریه الزهرا(س) زابل مورخ ۹۷/۷/۱۹ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل همراه با معاون و کارشناسان معاونت درمان از بخش های مختلف بیمارستان الزهرا (س) زابل بازدید کرده و در پایان جهت بررسی خدمات دهی این بیمارستان طی یک جلسه به تبادل نظر پرداختند.
بازدید رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل از بیمارستان خیریه الزهرا(س) زابل

بازدید رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل از بیمارستان خیریه الزهرا(س) زابل 

 

مورخ ۹۷/۷/۱۹ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل همراه با معاون و کارشناسان معاونت درمان از بخش های مختلف بیمارستان الزهرا (س) زابل بازدید کرده و در پایان جهت بررسی خدمات دهی این بیمارستان طی یک جلسه به تبادل نظر پرداختند.

دکتر میرزایی در این جلسه اظهار داشت: نظر لطف آیت الله سیستانی بود که چنین بیمارستانی در زابل ساخته شد تا به مردم خدمات دهد.

وی افزود : مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل همچون گذشته برای کمک به این بیمارستان آماده است تا به بهترین شکل بتواند به بیماران خدمات دهد، نظارت و پایش از عملکرد همه بیمارستانها در سیستان از وظایف دانشگاست و کمبودها و مشکلات را تا جایی که ممکن است رفع کند و موجب ارائه خدمات با کیفیت تری باشد و ما هم به سهم خود به ماندگاری مردم کمک کنیم. 

دکتر میرزایی تصریح کرد: نوع خدمات و استقرار تجهیزات در این بیمارستان اولویت بندی و بر اساس نیاز مردم منطقه باشد تا بتواند به بیمارستانهای دانشگاه یاری برساند و بیماری به استانها و شهرهای دیگر اعزام نشود، نیاز بود دستگاه سی تی اسکن دومی در سیستان وجود داشته باشد لذا دانشگاه علوم پزشکی زابل به همین منظور مجوز آنرا برای بیمارستان خیریه الزهرا(س) صادر کرد امیدوارم به زودی این کار هم عملی شود.

وی خاطرنشان شد: در همین راستا مصمم هستیم هر گونه مشکل و کمبودی در این بیمارستان وجود داشت از طریق بیمه و وزارت بهداشت توسط دانشگاه پیگیری خواهد شد زیرا رسالت و وظیفه دانشگاست تا در ارائه خدمات بهداشتی درمانی بهتر و جلوگیری از اعزام بیماران به استانها و شهرهای دیگر به کمک و یاری سایر مراکز خدمات دهی بپردازد. 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفی مدیر عامل بیمارستان خیریه الزهرا(س) از حضور دکتر میرزایی و هیات همراه قدردانی کرد و گفت: این بیمارستان با مساعدت آیت الله سیستانی و کمک دانشگاه علوم پزشکی زابل ایجاد شد تا به بیماران خدمت کند، رفع مشکلات بیمارستان به ویژه در زمینه فنی و تخصصی بدون کمک کارشناسان دانشگاه امکان پذیر نیست، لذا همانند گذشته نیاز به همراهی شما داریم و این همراهی و همدلی به خدمات دهی مطلوب به مردم ختم خواهد شد که فلسفه ایجاد این بیمارستان است.

 

در این جلسه مقرر شد برخی از موانع و مشکلات بیمارستان الزهرا(س) از طریق دانشگاه علوم پزشکی زابل پیگیری شود


( ۱۱ )

نظر شما :