آغاز طرح خانه به خانه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال توسط نیروهای بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی زابل

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۷۶۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۶۰
مورخ ۹۷/۱۱/۶ طرح خانه به خانه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل ، رئیس دانشگاه ، معاون بهداشتی، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت در پایگاه سلامت هیرمند شمالی شروع شد.
آغاز طرح خانه به خانه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال توسط نیروهای بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی زابل

مورخ 97/11/6 طرح خانه به خانه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال با حضور  معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل ، رئیس دانشگاه ، معاون  بهداشتی، رئیس مرکز بهداشت و  جمعی از مسئولان حوزه بهداشت در پایگاه سلامت هیرمند شمالی شروع شد.

 

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه  در این مراسم گفت : تعداد ۵۵۴۴۱ کودک ایرانی و غیر ایرانی زیر پنج سال در کل منطقه سیستان واکسن فلج اطفال دریافت خواهند نمود .

 

رئیس دانشگاه افزود: در این طرح، تعداد ۵۵۴ تیم عملیاتی دو نفره از نیروهای بهداشتی که بیشتر از همکاران بهورز هستند طرح خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال را انجام می دهند .

 

وی تصریح کرد : پایگاه سلامت هیرمند شمالی در حاشیه شهر زابل در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون ثمره آن را می بینیم چون تاکنون اهالی این قسمت شهر باید به مرکز شهر مراجعه می نمودند اما خوشبختانه اکنون در همین پایگاه  می  توانند از خدمات بهداشتی و مراقبتی بهره مند شوند و این از خدمات ماندگار دانشگاه می باشد

قابل ذکر است مرحله اول طرح فوق از ششم تا نهم بهمن و مرحله دوم چهار تا هفتم اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد


( ۵ )

نظر شما :