نجات بیمار قلبی با درایت و وظیفه شناسی اورژانس ۱۱۵ زابل

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۰۷۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳۹
ساعت ۲۰ مورخ ۹۸/۲/۲ فردی از روستای سیل زده نمرودی از توابع شهرستان هیرمند با مراجعه به آمبولانس ۱۱۵ مستقر در منطقه نیاتک درخواست کمک برای یکی از بستگان خود می نماید.
نجات بیمار قلبی با درایت و وظیفه شناسی  اورژانس ۱۱۵ زابل

با بررسی وضعیت جاده روستا، امکان عبور افراد و آمبولانس  وجود نداشت ( دکتر هادی میرزایی رئیس  دانشگاه ، رئیس بازرسی و تیم روابط عمومی در هنگام بازگشت از کمپ های سیل زدگان، از این بیمار و وضعیت مطلع شدند )
پس از تماس با نیروهای هلال احمر یک دستگاه قایق(( تاریکی مطلق شب ، اطلاع نداشتن از شرایط عمق آب برای حرکت قایق، موانع و مشکلات ناشی از تاریکی و... مانعی برای فداکاری و حس نوع دوستی نیروی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر نشد))  تکنیسین 115 زابل را به  نقطه ای از روستا می رساند
 تا محل حضور بیمار، طی مسافت با خودرو و قسمتی نیز با پای پیاده انجام می گردد.
 دکتر میرزایی با تماس های مکرر بی سیمی از وضعیت عبور قایق جویا شدند.
  مهدی پودینه تکنیسین فوریتهای پزشکی به محض رسیدن بر سر بالین بیمار، از طریق بی سیم با دکتر میرزایی تماس و وضعیت بیمار ، خانم با سن 41 سال را  با داشتن درد قفسه سینه و تنگی نفس اعلام و دستورات لازم را دریافت و اقدامات اولیه انجام میشود .
پس از آن، بیمار با قایق هلال احمر به سمت استقرار تیم فوریتهای پزشکی رسانده شد، رئیس دانشگاه  بیمار مذکور را معاینه و اقدام لازم انجام گردید و توسط آمبولانس 115 زابل جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) منتقل شد.


( ۵ )

نظر شما :

مهدی ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۷
خدا رو شکر که یک کار مفید در دوره ریاست انجام داد، حالا بماند که تبلیغات این خبر را ندیده بگیریم
mahdi ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷
تشکر