بررسی مخاطرات بعد از سیل با حضور مدیر کاهش خطر بلایا وزارت بهداشت

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۴ کد : ۲۱۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۵۵
بررسی مخاطرات بعد از سیل با حضور مدیر کاهش خطر بلایا وزارت بهداشت در تاریخ ۹۸/۲/۸ جلسه مدیریت بحران معاونت بهداشتی و شهرستان های تابعه با حضور دکتر مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر اکبری زاده معاون بهداشت،معاون اجرایی معاونت بهداشتی، رییس مرکز بهداشت زابل، مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای زهک، هیرمند و هامون و مدیر گروه های واحد های ستادی معاونت بهداشتی برگزار شد.
بررسی مخاطرات بعد از سیل با حضور مدیر کاهش خطر بلایا وزارت بهداشت

در این جلسه مهندس کیخا صابر مدیر کاهش خطر بلایا معاونت بهداشتی به نمایندگی از تمام گروهها گزارشی از عملکرد واحد های ستادی در مدیریت بحران قبل، حین و بعد از بروز سیل بیان کرد.
در ادامه دکتر مطلق ضمن تبریک به دکتر اکبری زاده به خاطر گرد آوری تیم مناسب مقابله با بحران سیل به نقش پیشگیری از بیماریها از طریق نیازسنجی و آموزش به موقع پرداختند.
 وی افزود: باید به مخاطرات جدی پس از بحران سیل، از قبیل بیماری های روده ای انگلی، افزایش جوندگان و خزندگان ، بیماری های پوستی و قارچی، بیماری های پنومونی و سینه پهلو و نیز بازتوانی روحی روانی آسیب دیدگان از سیل بخصوص کودکان که در هنگام بروز سیل افزایش پیدا می کند توجه و برای مهار آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.


( ۱ )

نظر شما :