قدردانی از دوست داران سلامت

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۸ کد : ۲۱۵۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۹۱
مورخ ۹۸/۲/۲۳ با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زابل در سالن اجتماعات معاونت آموزشی از دوست داران سلامت دانشگاه قدردانی شد.
قدردانی از دوست داران سلامت

دکتر هادی  میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این مراسم گفت: از همه همکاران که با خدمات خود موجب حفظ و ارتقای سلامت هم نوعان خود می شوند کمال تشکر را دارم.
 
  شما بزرگواران در همه بخش های دانشگاه با جدیت وظایف خود را انجام می دهید و ما مفتخریم که خداوند چنین    وظیفه مهمی را به ما عطا کرده است، لذا  باید به خوبی به وظایف عمل نماییم ،  آنچه مشاهده می شود جدیت شما در امور محوله است و نتایج مطلوب و قابل تقدیر است ‌.

از جمله  در بحران سیل فعالیتهای مستمر و برنامه ریزی مناسب، عملکردی درخشان  را رقم زد و تحسین بارزسان وزارت بهداشت را به ارمغان داشت لذا از همه شما همکاران، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به دلیل بحران سیل این مراسم امروز برگزار می شود، همانطور که می دانید  شعار امسال بهداشت جهانی "مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت" است که البته این شعار برای تمام روزها و سالهاست و خدمت رسانان عرصه سلامت در همه ایام به صورت شبانه روزی خدمت ارائه می دهند، بهورزان ، کادر درمانی،  فوریتهای پزشکی و سایر همکاران به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند، تک تک شما دوست دار سلامت و در خدمت سلامت مردم هستید و من اینجا به همه شما خداقوت می‌گویم و صمیمانه  از همه همکارانم تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشگاه با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی گفت: در سال ۹۷ با مدیریت منابع ، پیگیری مسئولان و همراهی شما به خوبی سپری شد و امسال هم با صرفه جویی و مدیریت هزینه ها، بدون اینکه به خدمات دهی آسیب برسد به اتمام خواهد رسید و همراهی با شرایط سخت کشور وظیفه ماست، لذا از کارکنان دانشگاه می خواهم همانند سال گذشته همراه باشند.


دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشتی  نیز با قدردانی از پرسنل دانشگاه در خصوص شعار بهداشت جهانی سخت گفت .
وی از اولین جشنواره ملی شعر سلامت سخن راند و از رئیس دانشگاه ، شاعران شرکت کننده، داوران  و مجریان که موجب اجرای این جشنواره مهم برای اولین بار در سطح کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی زابل شدند، قدردانی کرد.

در پایان تعداد ۴۵ نفر از کارکنان دانشگاه به عنوان دوست دار سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایا مورد مورد تقدیر قرار گرفتند .


( ۳ )

نظر شما :