مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل

مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل

۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۲ کد : ۲۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۳۴
مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل مورخ 95/10/15 با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا تقوی مدیر امور دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور ، دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین ایمان خواه مسئول دفتر نهاد دانشگاه آزاد اسلامی استان ، جمعی از مدیران دانشگاه زابل و علوم پزشکی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد .
مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل

مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل

مورخ 95/10/15 با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا تقوی مدیر امور دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور ، دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین ایمان خواه مسئول دفتر نهاد دانشگاه آزاد اسلامی استان ، جمعی از مدیران دانشگاه زابل و علوم پزشکی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد .
دکتر نصیری ضمن خوش آمدگویی به مهمانان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میری در مدت تصدی مدیریت دفتر نهاد دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و وی را عالمی خوش فکر با برنامه های بسیار خوب دانست  . رییس دانشگاه افزود : دانشگاه علوم پزشکی زابل در مسیر پیشرفت بوده که همه مجموعه دانشگاه هدفشان رسیدن به برنامه های مشخص شده می باشد که همان خدمت به محرومان در فضای صمیمی و تعامل است . دکتر نصیری تشکر خود را از مسئولان قبلی دفتر نهاد دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین خدری ، حجت الاسلام والمسلمین قلندری و همچنین حجت الاسلام والمسلمین میری اعلام کرد .
وی افزود : دفتر نهاد رهبری بازوی رییس و هیات رییسه دانشگاه است که همواره در همه موارد از راهنماییهای این عزیزان استفاده میشود . همه مجموعه دانشگاه همراه  و با تعامل در کنار هم جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر خواهیم برداشت .
هیات رییسه ، مدیران و همه همکاران در کنار حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول جدید دفتر نهاد دانشگاه خواهند بود و در محیطی آرام به وظایف خود عمل کرده و از راهنمایی این بزرگوار استفاده می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین میری نیز به مهمانان خیر مقدم گفت و از رییس دانشگاه ، همکاران دفتر نهاد و مدیران و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تشکر نمود . وی اظهار داشت : با توجه به اینکه مسئولیت دفتر نهاد دانشگاه زابل را نیز هم زمان بر عهده اشت امکان رسیدگی به امور در دو دانشگاه نبود و بسیار خرسندم برادر بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئولیت دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی را بر عهده گرفتند و برای این برادر ارجمند آرزوی توفیق می نمایم .
حجت الاسلام والمسلمین شیخ نیز در این مراسم گفت : امیدوارم بتوانم  در خدمتگزاری در این دانشگاه به همراه مسئولان با تعامل و همکاری در ایفای وظیفه موفق باشم  و همه ما می دانیم هر سمتی که داریم در محکمه عدل الهی باید جوابگو باشیم لذا از خداوند متعال طلب یاری می کنم که مرا در این مسئولیت کمک کند .
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا تقوی با تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میری به حجت الاسلام والمسلمین شیخ تبریک گفتند و آرزوی توفیق داشتند . مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه اضافه کرد : نگاه ما باید برای رسیدن به قله های رفیع تدوین شده نظام از سوی مقام معظم رهبری باشد که همان رضایت خداوند است  . هدف باید رضای خدا باشد و با همدلی و تعامل به این هدف فکر کنیم .
حکم حجت الاسلام والسلمین شیخ که از سوی حجت الاسلام والمسلیمن محمدیان ابلاغ شده است قرائت و به وی اعطاء گردید.


( ۱۰ )

نظر شما :