قدردانی از برگزیدگان مسابقه عکاسی و شعر (با موضوع فشار خون )

۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۵ کد : ۲۳۲۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۷۹
مورخ ۹۸/۴/۲۸ با حضور دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشتی ، مهندس حمید رضا بارانی رئیس دفتر ریاست دانشگاه ، داوران و افراد برتر مسابقات فوق، اعضای انجمن شعر سلامت در سالن اجتماعات ستاد مرکزی از منتخبین مسابقه عکس و شعر قدردانی شد .
قدردانی از برگزیدگان مسابقه عکاسی و شعر (با موضوع فشار خون )

دکتر اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل

اجرای موفق بسیج ملی کنترل فشار خون در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل مرهون تلاش همه همکاران است که قدردان زحمات آنان هستیم


تعامل خوب روابط عمومی دانشگاه  با تمام حوزه ها از جمله معاونت بهداشتی در کنار عملکرد مطلوب این واحد ،  موجب اطلاع رسانی مناسب بسیج ملی کنترل فشار خون و سایر برنامه ها شده است

برگزاری مسابقه عکس و شعر با موضوع فشار خون در راستای حساس سازی و همچنین کمک گرفتن از هنرمندان، یک  کار  جدید بود


با انجام چنین برنامه  هایی گامی مطلوب در فرهنگ سازی و استفاده از توانمندیهای هنرمندان جوان سیستانی است که نقش مهمی در اطلاع رسانی و پیشبرد اهداف بهداشتی خواهد داشت


مهندس بارانی رئیس دفتر ریاست دانشگاه :

یکی از راه هایی که  در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی امور بهداشتی و درمانی می توان از آن بهره گرفت استفاده از اهالی هنر است،  جوانانی که  به این سمت گرایش دارند با انگیزه ،  ذوق ، علاقه و پشتکار مثال زدنی حرکت می کنند ، این دو برنامه که توسط روابط عمومی اجرا شد، بهره گیری از همین توانمندی هنرمندان  و از کارهای خلاقانه و جدید بود .

محمود فرخزاد نویسنده و کارگردان تئاتر:
بسیار خوشحالم  چنین برنامه هایی توسط روابط عمومی دانشگاه با حمایت و راهنمایی دکتر میرزایی رئیس دانشگاه انجام می شود و در واقع استفاده بهینه از تمام راه های اطلاع رسانی است که جای تقدیر دارد .

نقش دانشگاه علوم پزشکی در سطح جامعه جدای از سایر ادارات است، چون بحث مهم سلامتی مردم را مدیریت می کند، لذا استفاده از همه راه ها برای آگاه سازی مردم و بالا بردن سواد سلامت لازم   است .

در ادامه حامد غلامی ( داور عکاسی) و  سعید اسکندری راد( داور اشعار)   ضمن تمجید از رئیس دانشگاه و همکاران جهت  ورود به عرصه هنر و استفاده از قابلیت آنان، به تشریح نحوه انتخاب آثار پرداختند.

در پایان لوح تقدیر و هدایا به برندگان مسابقات عکاسی و شعر اهدا شد.

منتخبین شعر  :
نفر اول حسینعلی ستوده
نفر دوم  محمد فاطمی منش
نفر سوم زهره کریمیان

منتخبین عکاسی:
نفر اول  مهین گلی
نفر دوم  عیسی عیدوزایی
نفر سوم   سمانه خاکسفیدی


( ۵ )

نظر شما :