بازدید مشاور معاون فرهنگی و دانشحویی وزارت بهداشت از خدمات رسانی گروه جهادی شهید قاسمی

۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۹ کد : ۲۳۵۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۲
دکتر تاج فرد مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت، هدف از حضور خود در سیستان را تشکر و قدردانی از گروه جهادی شهید قاسمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد
بازدید مشاور معاون فرهنگی و دانشحویی وزارت بهداشت از خدمات رسانی گروه جهادی شهید قاسمی

دکتر تاج فرد مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت  و دبیر ستاد  اردوهای جهادی وزارت بهداشت، هدف از حضور خود در سیستان را تشکر و قدردانی از گروه جهادی شهید قاسمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد و افزود :

وظیفه داشتم در جمع این گروه حضور یابم و از آنان قدردانی کنم ، کسانی که با خدمات خود به بیماران بی بضاعت برکات فراوانی در زندگی خود خواهند داشت .

 

دکتر تاج فرد اضافه کرد : باید از والدین افراد جهادی تشکر کرد که با تربیت چنین فرزندان شایسته ای موجب کاهش آلام هم وطنان نیازمند خود می شوند .

 

وی خاطر نشان  کرد : در سیستان کارهای زیادی صورت گرفته است  اما عمق محرومیت و خشکسالی طولانی مدت، باعث رنج فراوان مردم شده است مردمی که شایسته و نیازمند کمک هستند.

 

مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، افزود :  همچنین لازم می دانم از دکتر میرزایی رئیس  و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل به دلیل همکاری مناسب ، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

 

دکتر عزیزی مسئول گروه جهادی به ارائه گزارشی از عملکرد گروه پرداخت و از محرومیت و نیاز به کمک اهالی، سخن گفت .

این جوان بسیجی تصریح کرد: نیاز است چندین اعزام داشته باشیم ،خدمت به این مردم خونگرم ، موجب نشاط و روحیه برای فرد فرد گروه شد و امیدوارم چنین توفیقی باری دیگر شامل ما گردد .

 

وی از رئیس دانشگاه و مجموعه بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند و همچنین حمایت دکتر صالح دهمرده تشکر و قدردانی کرد.

 

مهندس بارانی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در امور مشارکت های اجتماعی، از عمل پسندیده و نیک گروه جهادی تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت : مجموعه دانشگاه با تمام توان خود در کنار گروه های جهادی است و در این مسیر نیز همکاران با شرایط خاص اقلیمی که خود شاهد آن بودید همواره برای حفظ و ارتقای سلامت جمعیت تحت پوشش تلاش می کنند که جای تقدیر دارد .

 

قابل ذکر است گروه جهادی شهید قاسمی از ۱۹ مرداد تا ۲۴ مرداد در بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند مستقر و همچنین حضور در روستاهای این شهرستان به ویزیت رایگان اقدام می نمایند.  ۹۸/۵/۲۳


( ۱ )

نظر شما :