قدردانی ائمه جمعه شمال استان از مدافعان سلامت سیستان

۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۹۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۹۵
مورخ ۹۹/۱/۲۵ امامان جمعه شهرستان های هامون ، زهک ، هیرمند ، نیمروز و شهرهای بنجار و علی اکبر با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل از مدافعان سلامت سیستان قدردانی کردند .
قدردانی ائمه جمعه شمال استان از  مدافعان سلامت سیستان

در این جلسه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل ، نماینده ولی فقیه در سپاه زابل  و فرمانده سپاه شهرستان زهک ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و معاونین وی حضور داشتند .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ امام جمعه شهرستان هامون ضمن قدردانی از تلاش کارکنان دانشگاه در بخش های مختلف ، در خصوص کمبودهای  روحانیون و طلاب مرد و زن که اقدام به دفن شرعی متوفیان بیماری مبتلا و مشکوک به کرونا ویروس می کنند سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا عارفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل نیز با قدردانی از مدافعان سلامت، اظهار داشت : جمعی از طلاب به صورت داوطلبانه در دفن شرعی متوفیان مشکوک و مبتلا به بیماری کووید ۱۹ مبادرت می کنند که از این عزیزان نیز تقدیر می نمائیم وی نیز از رئیس دانشگاه خواست برخی از کمبودهای حفاظتی  این عزیزان را رفع نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز از تلاش بی وقفه مدافعان سلامت سیستان قدردانی کرد و کار ارزشمند این قشر زحمتکش را ارج نهاد ، وی در خصوص تولید ماسک L95 توسط خیرین در سیستان اعلام آمادگی نمود .

حجت السلام والمسلمین حاج آقا راشکی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آفا اشرفیان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پارسا نیز تشکر و قدردانی خود را بیان داشتند .  

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خدری اظهار داشت  : مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل اخلاص را معنی کردند، اگر نبود اخلاص ، این خدمات جانانه را نداشتیم ،  همدلی باعث کارهای بزرگ می شود که در دانشگاه علوم پزشکی زابل نمود دارد .
 
وی افزود : زبان قاصر است از قدردانی این همه زحمت و تلاش ، ما آمدیم که خدا قوت بگوئیم ، آمدیم که بگوئیم در کنار شما هستیم ، اعلام می کنیم هر وقت نیاز به ما بود درنگ نخواهیم کرد و آماده کمک هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خدری از کمک خیرین سخن گفت و افزود: همچنان نیاز به یاری این عزیزان هستیم تا بخشی از نیازمندیهای مدافعان سلامت سیستان را بر طرف کنیم.

دکتر میرزایی از حضور ائمه جمعه تشکر و اظهار داشت : کارکنان دانشگاه در بخش بهداشت  از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالانه به امر آموزش پرداختند و تیم های سلامت در  ورودیها شامل: پایانه مرزی میلک ، میل نادر ، پلیس راه رامشار و فرودگاه مستقر و به پایش و تب سنجی مسافران پرداختند .

غربالگری و بیماریابی به بهترین شکل انجام شد و پیگیریهای افراد مبتلا و مشکوک نیز همچنان با شدت در حال انجام است .

اختصاص بیمارستان مجهز سینا به بیماران کرونا همچنین حضور فعال و جهادی پزشکان پرستاران و سایر کادر درمان ، موجب نتایج مطلوبی در درمان شده است و  این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ  ندارند .

 معاون کل وزیر بهداشت پس از بازدید رضایت خود را اعلام نمود و وزیر بهداشت نیز طی تماس تلفنی و همچنین لوح تقدیر  از مدافعان سلامت سیستان قدردانی کرد .

وی در ادامه از عمل جهادی روحانیون و طلاب که بدون چشمداشتی و داوطلباته اقدام به دفن شرعی مبتلایان و مشکوکین کرونا  نمودند قدرداتی کرد و دستور رفع نیازمندیهای حفاظتی آنان را صادر نمود .

دکتر میرزایی از کمک های که به همت ائمه جمعه از طریق خیرین انجام شد قدردانی و افزود : در روزهایی که کمبودها در سراسر کشور بود یاری خیرین بخشی از نیاز مدافعان سلامت سیستان را رفع نمود .

رئیس دانشگاه افزود :  همواره حمایت ، راهنمایی و کمک ائمه جمعه موجب دلگرمی و رفع مشکلات بهداشت درمان بوده است و اکنون حضور شما موجب انرژی مضاعف شد و وظیفه ما سنگین تر گردید ، به نمایندگی از طرف همه همکارانم از شما تشکر و سپاسگزارم


همچنین گزارش عملکرد دانشگاه در خصوص کرونا ویروس توسط دکتر اکبری زاده معاون بهداشتی ارائه شد.

در پایان لوح تقدیر ائمه جمعه شمال استان به دکتر نمکی  وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  بابت مدیریت مناسب بیماری کووید ۱۹ ،  تحویل دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گردید.  ‌

کلید واژه ها: امام جمعه مدافعان سلامت سیستان علوم پزشکی زابل


( ۷ )

نظر شما :