قدردانی فرماندهان سپاه شمال استان از مدافعان سلامت سیستان

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹ کد : ۲۹۴۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۲۷
به پاس تلاش پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی زابل در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس ، فرماندهان سپاه شمال استان سیستان و بلوچستان مورخ ۹۹/۲/۴ در محل سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل ، طی دیداری با رئیس این دانشگاه از دکتر میرزایی و همکارانش قدردانی کردند.
قدردانی فرماندهان سپاه  شمال استان از مدافعان سلامت سیستان

در این دیدار سردار پرویز آبسالان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گفت:  با وجود امکانات بهداشت و درمان  و همچنین حضور مسافران زیاد در سیستان ، اقدامات مناسب دانشگاه علوم پزشکی زابل، موجب کنترل ویروس کرونا شد و تعداد بیماران مبتلا نسبت به جمعیت ، گسترش نیافت ، باعث افتخار است که زحمت کشان این عرصه درخشیدند .

سردار آبسالان افزود : تلاش کارکنان  دانشگاه علوم پزشکی زابل در زمینه کنترل ویروس کرونا، قابل تقدیر است که از رئیس و همه همکارانش صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم .

 دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز با قدردانی از سپاه پاسداران جهت همکاری همه جانبه در روند پیشگیری ویروس کرونا گفت: همدلی همه مسئولین بخصوص سپاه پاسداران و گروه های جهادی باعث شد تا با وجود بیش از 120 هزار مسافر نوروزی در منطقه سیستان روند شیوع را کنترل کنیم.

وی افزود :  همراهی سپاه در کنترل راه های ورودی ، ضد عفونی معابر در شهرهای مختلف سیستان و کمک های این نهاد انقلابی در راه اندازی نقاهتگاه قابل تقدیر است ، این موارد کمک زیادی در پیشگیری از کرونا ویروس کرد .

وی افزود : تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه در مهار بیماری کرونا ستودنی است و این تعاملات راه عبور از سختیها و رسیدن به موفقیت است .

دکتر میرزایی از همکاری ائمه جمعه ، فرمانداران و سایر ادارات نیز یاد نمود و اظهار داشت : مسئولان منطفه سیستان در مبارزه با شیوع این بیماری در کنار ما بودند و مردم عزیز سیستان نیز همراهی خوبی داشتند ، لذا از همه این بزرگواران  تشکر و قدردانی می کنم  .

 رئیس دانشگاه  با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در سیستان روند نزولی گرفته است گفت: با این حال با توجه به اتمام دوران قرنطینه اگر شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند پیش بینی می شود که در 10 روزه آینده آمار مبتلایان روند صعودی به خود بگیرد. لذا تقاضا می کنم فاصله اجتماعی  به بهترین نحو رعایت شود تا آسیب ها کمتر شود .

وی از همکاران نیز قدردانی نمود و گفت :  تلاش مجموعه دانشگاه نقش مهم و اصلی را در کنترل شیوع بیماری ایفا کرد از این عزیزان نیز تشکر خالصانه می کنم .


( ۵ )

نظر شما :