رئیس دانشگاه : بحران شیوع بیماری کرونا تمام نشده است

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹ کد : ۲۹۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۷۷
برگزاری جلسه ستاد مدیریت مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زابل مورخ ۹۹/۲/۲۹ جلسه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه و سایر اعضا در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد .
رئیس دانشگاه : بحران شیوع  بیماری کرونا تمام نشده  است

در این جلسه گزارش معاونت بهداشتی و معاونت درمان ارائه شد و وضعیت بیماریابی ، غربالگری ، اطلاع رسانی و آموزش ، بیماران بستری ، اقلام پزشکی و تجمعات در سطح منطقه ، مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر میرزایی در این جلسه گفت :

 در روزهای اخیر تعداد مبتلایان به کرونا افزایش داشته به طوریکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر مثبت داشتیم و تا ظهر امروز  تعداد مبتلایان به ۲۲۲ نفر رسید

 بر اساس نظارت و رصد کارشناسان دانشگاه در ادارات ، مدارس ، بازار و مساجد ، متاسفانه در برخی از اماکن فوق  فاصله گذاری و نکات بهداشتی رعایت نمی شود که عواقب خطرناکی در بر خواهد داشت .

 رعایت نکردن توصیه های بهداشتی  ، وضعیت زرد و قرمز را سبب می شود و محدودیت هایی دوباره ایجاد می کند

 اگر شهروندان عزیز نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند به شکست کرونا می رسیم و چنانچه فکر کنیم بحران شیوع بیماری پایان یافته و در انجام نکات بهداشتی کوتاهی کنیم شیوع بیماری سرعت و وسعت پیدا می کند.

 از مردم عزیز سیستان صمیمانه درخواست می کنیم جهت حفط سلامتی خود ، اطرافیان و همشهریان خود توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند زیرا در غیر این صورت به سوی وضعیت زرد و قرمز خواهیم رفت


( ۸ )

نظر شما :