رئیس دانشگاه : شکست کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۳۰۷۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۶۲
مورخ ۹۹/۴/۱ جلسه ستاد مدیریت مقابله با شیوع کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور رئیس دانشگاه و اعضا در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد .
رئیس دانشگاه : شکست کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است

وضعیت این بیماری در شمال استان مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز پس از تبادل نظر به تصویب رسید ‌ .

دکتر میرزایی در این جلسه گفت : بیش از سه ماه است که کارکنان دانشگاه همانند سایر نقاط کشور در نبرد با بیماری منحوس کووید ۱۹ هستند و به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا از گسترش ببشتر آن جلوگیری کنند اما متاسفانه عدم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی برخی از  شهروندان ،  برگزاری مراسم عروسی در منازل و حضور زیاد مردم در این مجالس همچنین عزاداریها ، حضور انبوه جمعیت در بازارها بدون رعایت نکات بهداشتی ، باعث انتشار بیماری شده است ، در حال حاضر مراجعات متعددی به مراکز داریم، با ارائه  خدمات شبانه روزی همکاران باز هم شاهد مشکلاتی هستیم لذا از مردم عزیز تقاضا داریم به سلامتی خود و اطرافیان توجه کنند و خدای ناکرده موجب مرگ  افراد مسن و بیمار  نشویم کرونا تمام نشده است تعداد مبتلایان بطور بی سابقه رو به افزایش است . این بیماری زمانی شکست میخورد که مردم همراه باشند و گرنه فاجعه به بار خواهد آمد.

وی ادامه داد : همکاران زیادی به این بیماری مبتلا و حتی در ccu  بستری شدند و خدا کمک کرد و شفا پیدا کردند ، هنوز هم کارکنان دانشگاه در معرض خطر هستند ، لذا از مردم بزرگوار  استدعا دارم به توصیه های بهداشتی عمل کنند و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک فراموش نشود .

دکتر میرزایی افزود : آموزش های فراوانی از طریق دانشگاه ، رسانه ملی و فضای مجازی ارائه شده است و مردم دارای اطلاعات کاملی هستند و توقع داریم رعایت بشود تا بتوانیم در مقابل این بیماری پیروز شویم.


( ۶ )

نظر شما :