رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ در منطقه سیستان شروع شد

۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۸ کد : ۳۱۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۶۲
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده از ساعت ۹ صبح مورخ ۹۹/۴/۳۰ رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ به طور همزمان در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز به منظور بررسی و اقدام برای رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، اصناف و اماکن تجمعی شروع گردید.
رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ در منطقه سیستان شروع شد

دکتر اکبری زاده افزود :صبح امروز 20 تیم عملیاتی بازرسی اقدام به انجام بازدید از ادارات، سازمان ها، بانک ها، نانوایی ها،  قنادی ها، رستوران ها،اغذیه فروشی ها،پاساژها و بازارها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، گندزدایی محیطی و فاصله گذاری اجتماعی نمودند. در ادامه نیز تیم های بازرسی در شیفت عصر از مطب های پزشکی، داروخانه ها، تالارهای پذیرایی و دفاتر ازدواج بازدید نمودند.

وی اضافه کرد : این رزمایش ۲ روزه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ در سطح منطقه سیستان آغاز و امیدواریم در زمینه کاهش و کنترل بیماری کووید ۱۹ موثر واقع شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از مسئولین ادارات، اصناف و اماکن تجمعی درخواست کرد با مامورین بهداشتی همکاری نمایند. همچنین از عموم مردم شریف منطقه سیستان نیز تقاضا نمود  استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام حضور در ادارات و اماکن تجمعی را  جدی بگیرند .


( ۷ )

نظر شما :