جلسه هم اندیشی روابط عمومی های حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل

جلسه هم اندیشی روابط عمومی های حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۶ کد : ۳۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۴۸
جلسه هم اندیشی روابط عمومی های حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل مورخ ۲۴/‏۱۱/‏۹۵‬ با حضور سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جلسه هم اندیشی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد. پس از قرائت قرآن مجید، رحمتی کارشناس مسئول روابط عمومی ضمن خیر مقدم از رابطان روابط عمومی در حوزه های دانشگاه قدردانی کرد و خسته نباشید عرض نمود. وی تقاضا کرد همکاران نسبت به ارسال به موقع اخبار بیشتر توجه نمایند زیرا ارزش خبری به تازگی و انعکاس به موقع آن است. همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری همدیگر بتوان در انجام امور محوله به خوبی ایفای نقش نمود.
جلسه هم اندیشی روابط عمومی های حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل

جلسه هم اندیشی روابط عمومی های حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل

مورخ ۲۴/‏۱۱/‏۹۵‬ با حضور سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جلسه هم اندیشی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد. پس از قرائت قرآن مجید، رحمتی کارشناس مسئول روابط عمومی ضمن خیر مقدم از رابطان روابط عمومی در حوزه های دانشگاه قدردانی کرد و خسته نباشید عرض نمود. وی تقاضا کرد همکاران نسبت به ارسال به موقع اخبار بیشتر توجه نمایند زیرا ارزش خبری به تازگی و انعکاس به موقع آن است. همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری همدیگر بتوان در انجام امور محوله به خوبی ایفای نقش نمود.
رابطان روابط عمومی نیز به معرفی خود و حوزه مربوطه پرداختند و دغدغه های خود را در خصوص کاری بیان کردند. از مهمترین مشکلات رابطان نداشتن تجهیزات از جمله دوربین تصویربرداری سیستم رایانه مناسب و از همه مهمتر محول کردن چندین کار است که موجب می شود در روند کار روابط عمومی کندی پیش آید.
محمد کیانی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نخست از اعتماد کردن رییس دانشگاه جهت محول کردن مسئولیت روابط عمومی به وی تشکر و قدردانی و از تلاش های همکاران از جمله آقای فرخزاد قدردانی کرد.
کیانی در بخش بعدی به شمه ای از وظایف و رسالت روابط عمومی ها پرداخت و خاطرنشان شد که روابط عمومی ها همانطور می دانید چشم، گوش و آیینه هر سازمانی هستند و باید به خوبی و با سعی فراوان به وظایف خود عمل کنند. وی افزود: با صرفه جویی می توان روابط عمومی را به تجهیزات اولیه آن تجهیز نمود.
سرپرست روابط عمومی در پایان با تاکید بر پیگیری حل کردن مشکلات روابط عمومی و مجهز نمودن این بخش توسط رابطان و حمایت مسئولان، ایجاد ارتباط بین اداره و مردم را از جمله کارهای مناسب در راستای رضایتمندی بیشتر دانست. برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف از جمله آشنایی با انواع رسانه ها و نقش تاثیر گذار آنان در دنیای کنونی، عکس برداری، تهیه گزارش و... را از برنامه های پیشی شده در سال آینده اعلام کرد. 


( ۲ )

نظر شما :