برگزاری جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه

۰۴ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۳ کد : ۹۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۰۶
جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ(مسئول دفترنهاد رهبری)، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا باقری(مدیر گروه معارف اسلامی) و اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه روز سه شنبه ۳۰/۸/۹۶ در سالن کنفرانس دفتر نهاد رهبری برگزار گردید.
برگزاری جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه

برگزاری جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه

جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ(مسئول دفترنهاد رهبری)، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا باقری(مدیر گروه معارف اسلامی) و اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه روز سه شنبه 30/8/96 در سالن کنفرانس دفتر نهاد رهبری برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت  آیاتی چند از کلام الله مجید، حاج آقا باقری عرض سلام و خیر مقدم به اساتید و تبریک ماه ربیع الاول را داشت.  
 سپس حاج آقا شیخ، حدیثی از پیامبر اکرم (ص) بیان نمود: العلم علمان: علم الادیان و علم الابدان با توجه به این حدیث منظور از علم الادیان، علوم معارف اسلامی می باشد که شما اساتید ارزشمند و با تجربه به دانشجویان منتقل می کنید برخورد و رفتار شما با دانشجو به مانند رفتار یک پدر به فرزند باشد به گونه ای که دانشجو با اعتماد کامل جهت مشاوره و حل مشکلات خود در همه ابعاد اعتقادی، خانوادگی، سیاسی و... به شما مراجعه نماید و دانشجو سرازیرشود به معنویت و ارزشهای دینی، با توجه به ارزیابی اساتید که در پایان هر ترم تحصیلی توسط دانشجو صورت می گیرد باید ما اساتید خودارزیابی هم توسط خودمان داشته باشیم تا بدانیم چقدر تاثیر گذار بر دانشجو در دروس معارف بوده ایم.

در ادامه اساتید نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه دروس معارف اسلامی بیان نمودند و در پایان حاج آقا باقری گزارشی از جلسه مدیران گروه معارف اسلامی در استان ارائه دادند و کتاب یک غنچه صد زخم از سوی گروه معارف به اعضای شرکت کننده در این جلسه اهداء گردید.


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل
@przbmu

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی زابل دانشگاه علوم پزشکی معارف اسلامی


( ۳ )

نظر شما :