عیادت معاون توسعه مدیریت و منابع از بیماران ناشی از طوفان

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۴ کد : ۲۲۵۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۸
در پی وضعیت نامناسب هوا و طوفان همراه با ریزگردها در شمال استان ، عصر روز سه شنبه مورخ ۹۸/۳/۲۱ دکتر حمید ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل از بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زابل جهت بررسی روند درمان بیماران ناشی از طوفان و اطلاع از نیازها و کمبودها بازدید کرد .

در پی وضعیت نامناسب هوا و طوفان همراه با ریزگردها در شمال استان ،  عصر روز سه شنبه مورخ ۹۸/۳/۲۱  دکتر حمید ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل  از بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زابل جهت بررسی روند درمان بیماران ناشی از طوفان و اطلاع از نیازها و کمبودها بازدید کرد .

 

وی در این بازدید با بیماران و همراهان آنان  در خصوص خدمت رسانی گفتگو نمود که خوشبختانه رضایتمندی وجود داشت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران،  گفت:  در شرایط طوفانهای شن ، بیماران قلبی، تنفسی، ترافیکی و چشمی افزایش می یابند، لذا خدمات باید در اسرع وقت انجام گردد و چنانچه کمبودی وجود داشت سریعا اقدام نموده تا درمان به خوبی انجام گردد .

دکتر ادیبا اضافه کرد : طوفان شن هر ساله علاوه بر آسیب های جسمی به ساکنان سیستان ،  خسارات فراوانی به تجهیزات  و وسایل بهداشتی درمانی وارد می کند که هزینه های زیادی از سوی دانشگاه صرف آن می گردد، همجنین درمان بیماران ناشی از طوفان نیزهزینه هایی برای دانشگاه دارد .

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از اورژانس بیمارستان اما م خمینی (ره) نبز بازدید نمود و به  بررسی روند درمان بیماران و همچنین خسارات ناشی از آن پرداخت .

 


( ۱ )

نظر شما :