قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره)

قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره)

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۷ کد : ۲۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۱۱
قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) مورخ ۹۵/۱۱/۱۲ در مسابقه فینال تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) توانست با ارایه بازی هماهنگ و زیبا تیم مقتدر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک را با نتیجه ۶ بر 0 شکست دهد و قهرمان مسابقات کارکنان دانشگاه یادواره شهدای مدافع حرم شود . در بازی رده بندی نیز تیم الف بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) با نتیجه ۳بر 0 تیم شبکه هیرمند را شکست داد و به مقام سوم رسید .
قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره)

قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره)

مورخ ۹۵/۱۱/۱۲ در مسابقه فینال تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) توانست با ارایه  بازی هماهنگ و زیبا تیم مقتدر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک  را با نتیجه ۶ بر 0 شکست دهد و قهرمان مسابقات کارکنان دانشگاه یادواره شهدای مدافع حرم شود . در بازی رده بندی نیز تیم الف بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) با نتیجه ۳بر 0 تیم شبکه هیرمند را شکست داد و به مقام سوم رسید .
 
در اختتامیه این مسابقات دکتر محمد رضا مرادقلی مدیر پشتیبانی ضمن تبریک فر ارسیدن دهه مبارک فجر یادشهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار داشت: این دوره از مسابقات فوتسال بنام کسانی برگزار شد که با نثار جان خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و این عمل نیکشان ارزشمند و قابل ستایش است و این کار ما در مقابل شهامت آنان بسبار ناچیز است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان شد: مسوولیت اصلی دانشگاه علوم پزشکی ارتقا سلامت است و گسترش ورزش نیز در راستای این هدف می باشد با برگزاری مسابقات ورزشی ضمن بسط آن به بفکر ایجاد نشاط در بین کارکنان هستیم .
دکتر مرادقلی از رییس دانشگاه و معاونین و همه کسانیکه در برگزاری مسابقات حمایت و کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.
در پایان جام های تیم های اول تا سوم به همراه لوح تبریک و جوایز به  آنان اهدا گردید . همچنین لوح تقدیر و هدایا به برگزارکنندگان و داوران اهدا شد.


( ۴ )

نظر شما :