معرفی اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی

تعداد بازدید:۹۶۹

 اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی در حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زابل می باشد که با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی تجهیزات و ملزومات  پزشکی مراکز تحت پوشش ، وظیفه مدیریت و نظارت امور مرتبط با تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل توزیع مناسب نیروی انسانی(مهندسی پزشکی در مراکز درمانی)، مشاوره و تشکیل کمیته های تخصصی ارزیابی نیاز و خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی، مباحث مربوط به نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل انبارش صحیح، PM، کنترل کیفی، تعمیرات و اسقاط تجهیزات پزشکی ، نظارت بر استانداردها و فرآیندهای اجرائی مرتبط و آموزش تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز درمانی در راستای تامین و افزایش رضایت مراجعین محترم؛ کادر درمانی و همچنین به موازت این مهم افزایش شاخص های کارایی، اثر بخشی و بهره وری تجهیزات و ملزومات پزشکی را در مراکز درمانی به عهده دارد. 

اداره تجهیزات پزشکی تحت نظارت ریاست دانشگاه و در حال حاضر با حضور 4 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت می باشد.

 

 

برای دریافت فایل مربوط به شرح کامل واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید

شرح وظایف مدیریت تجهیزات پزشکی

آخرین ویرایش۱۶ مهر ۱۴۰۲