جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد

۰۴ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۰ کد : ۲۲۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۲۷
مورخ ۹۸/۴/۳ در محل دفتر رئیس دانشگاه با حضور اعضا جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل برگزار شد .
جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد

در ابتدای جلسه دکتر میرزایی رئیس دانشگاه از همکاران جهت اجرای مناسب بسیج ملی کنترل فشار خون، قدردانی کرد و سنجش فشار خون  بیش از ۶۷ درصدی گروه هدف را خوب توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد تا ۱۵ تیرماه بیشتر افراد هدف مورد سنجش قرار گیرند .
در بخش بعدی این جلسه ، دکتر مرادقلی مدیر پشتیبانی دانشگاه به بیان بررسی روند خدمات رسانی، هزینه ها ، بودجه، درآمد،  نیروی انسانی و مسائل و مشکلات بیمارستان سیدالشهدا(ع) زهک پرداخت و گزارش جامعی از این بیمارستان ارائه داد و بنا بر دستور رئیس دانشگاه کمیته ای جهت حل مشکلات تعیین گردید .

دکتر میرزایی ضمن قدردانی از مدیر پشتیبانی جهت این گزارش،  اظهار داشت : با صرفه جویی و مدیریت مناسب منابع و همچنین مطالعه تخصصی، می توان بهترین خدمات را ارائه داد، ما وظیفه داریم با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در پی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، مدیریت منابع داشته باشیم و همچنین وظیفه داریم با همین شرایط با داشتن  تجهیزات کامل ، امکانات کافی ، کارکنان دلسوز و وجود متخصصین در رشته های مختلف، بهترین و با کیفیت ترین خدمت را به بیماران برسانیم.

در ادامه درخواستها و پیشنهادات رسیده به دبیرخانه هیات رئیسه مطرح و پس از تبادل نظر تصمیم مناسب گرفته شد.


( ۴ )

نظر شما :