در آخرین روز هفته سلامت، همایش کوهنوردی در کوه خواجه برگزار شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۸ کد : ۱۱۳۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۵۸
از آنجاییکه مهم ترین عامل سلامتی انسانها ورزش می باشد، گسترش ورزشهایی مانند پیاده روی و کوهنوردی که آحاد جامعه می توانند به آن مبادرت کنند، مورد تاکید وزارت بهداشت است و در مناسبت های مختلف بهداشتی درمانی کارکنان و سایر مردم ترغیب می شوند تا اقدام به پیاده روی و کوهنوردی نمایند، در همین راستا روابط عمومی دانشگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و تربیت بدنی شهرستان هامون. معاونت بهداشتی، باشگاه کوهنوردی هامون سیستان و حمایت سایر حوزه های دانشگاه اقدام به همایش کوهنوردی نمود.
در آخرین روز هفته سلامت، همایش کوهنوردی در کوه خواجه برگزار شد

در آخرین روز هفته سلامت، همایش کوهنوردی در کوه خواجه برگزار شد
 
از آنجاییکه مهم ترین عامل سلامتی انسانها ورزش می باشد، گسترش ورزشهایی مانند پیاده روی و کوهنوردی که  آحاد جامعه می توانند به آن مبادرت کنند، مورد تاکید وزارت بهداشت است و در مناسبت های مختلف بهداشتی درمانی کارکنان و سایر مردم ترغیب می شوند تا اقدام به پیاده روی و کوهنوردی نمایند، در همین راستا روابط عمومی دانشگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و تربیت بدنی  شهرستان هامون. معاونت بهداشتی، باشگاه کوهنوردی هامون سیستان  و حمایت سایر حوزه های دانشگاه اقدام به  همایش کوهنوردی نمود.  

خوشبختانه این ورزش در  دانشگاه علوم پزشکی زابل با داشتن تیم کوهنوردی هامون سیستان، مورد استقبال سایر همکاران قرار گرفته است و در آخرین روز هفته سلامت نیز جمع کثیری از همکاران با حضور خود، یک روز مفرح و با نشاط را برای خود رقم زدند.

قابل ذکر است پس از صرف صبحانه سالم. از طریق قرعه کشی هدایای ورزشی به حاضران تقدیم شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل

کلید واژه ها: کوهنوردی زابل


( ۱ )

نظر شما :