بررسی مشکلات زنجیره تامین و توزیع اقلام داروئی در حوزه دانشگاه

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۱۹۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۹۵
مورخ ۹۷/۳/۱۹ جهت ارتقاء وضعیت ارائه خدمات دارویی در سطح منطقه، جلسه ستاد دارویی معاونت غذا و دارو با حضور برخی مدیران شرکت های پخش دارویی استانی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

مورخ  97/3/19 جهت ارتقاء وضعیت ارائه خدمات دارویی در سطح منطقه، جلسه ستاد دارویی معاونت غذا و دارو با حضور برخی مدیران شرکت های پخش دارویی استانی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکترعبدالحسین میری معاون غذا و دارو دانشگاه، ضمن تاکید براهمیت سلامت بیماران، مطالبی را در خصوص لزوم توجه ویژه به زنجیره تامین و توزیع اقلام دارویی جهت دسترسی سریع و آسان به دارو و رعایت سهمیه بندی داروها با توزیع محدود، طبق برنامه ریزی مورد نظر دانشگاه بیان نمود.

در ادامه مشکلات مطروحه توسط اداره نظارت بر دارو بیان و پس از تبادل نظر، مقرر شد شرکت ها با توجه به حساس بودن داروهای بیماران خاص، نسبت به تامین و توزیع به موقع دارو اقدام کنند تا این بیماران هیچ دغدغه ای نداشته باشند. در پایان جلسه در خصوص استفاده شرکت ها از نرم افزار مورد قبول سازمان غذا و دارو و همچنین الکترونیکی کردن فاکتورها و توجه ویژه به شرایط حمل دارو در فصل گرما تاکید گردید.

کلید واژه ها: دارو


( ۱ )

نظر شما :