کسب رتبه برتر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال ۱۳۹۶

۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۳ کد : ۱۲۵۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۱۴
هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل بر اساس ارزیابی سال ۱۳۹۶ در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه برتر شد و مورد تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت . کفتنی است هسته گزینش دانشگاه این سومین سال پیاپی می باشد که موفق به کسب رتبه برتر می شود .

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل بر اساس ارزیابی سال 1396 در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه برتر شد و مورد تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیات مرکزی گزینش  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت . کفتنی است هسته گزینش دانشگاه این سومین سال پیاپی می باشد که موفق به کسب رتبه برتر می شود .

 

متن تقدیر مدیر هسته گزینش دانشگاه توسط معاون توسعه مدیریت و منبع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

جناب آقای ملاشاهی

مدیر محترم هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی زابل

 

        موفقیت ارزشمند آن هسته را در کسب رتبه برتر که بر اساس ارزیابی انجام شده در سال 1396 توسط کارشناسان ارزیابی این هیات احراز گردیده است تبریک عرض نموده و ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و تلاشهای صادقانه جنابعالی، اعضاء  و کارکنان آن هسته ، امید است با موفقیتهای روز افزون شاهد جذب نیروی انسانی مومن و کارآمد برای نظام سلامت باشیم.

از خداوند سبحان سلامتی و توفیق جنابعالی را در خدمت رسانی به مردم شریف ایران مسئلت می نمایم.

 

 

                                                                                                     سید علی صدرالسادات

معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیات مرکزی گزینش

 


( ۳ )

نظر شما :