پیام تبریک رئیس دانشگاه و معاون بهداشتی به مناسبت ۱۲ شهریور روز بهورز

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۳۰۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۷۲
بهورز یعنی گلواژه صلابت،استواری و استقامت نام بهورز همواره یاد آور تندرستی، بهترزندگی کردن، خدمت خالصانه جهت ارتقای سلامت در سطح ملی است . بهورزان ، جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت هستند و ارائه خدمات مراقبتهای اولیه بهداشتی درمانی توسط بهورزان در جامعه روستایی از عوامل موثر در توسعه شاخصهای انسانی می باشد و بی شک بخشی از موفّقیتهای بزرگ نظام سلامت که تأثیری بنیادین در ارتقای سلامت جامعه داشته است ، مرهون تلاشهای دلسوزانه و مسؤولانه بهورزان عزیز است .

طی پیامی : رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل ، فرا رسیدن ۱۲ شهریور "روز بهورز" را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

 

بهورز یعنی گلواژه صلابت،استواری و استقامت

 

نام بهورز همواره یاد آور تندرستی، بهترزندگی کردن، خدمت خالصانه جهت ارتقای سلامت در سطح ملی است . بهورزان ،       جامعه نگرترین دانش آموختگان نظام سلامت هستند و ارائه خدمات مراقبتهای اولیه بهداشتی درمانی توسط بهورزان در جامعه روستایی از عوامل موثر در توسعه شاخصهای انسانی می باشد و بی شک بخشی از موفّقیتهای بزرگ نظام سلامت که تأثیری بنیادین در ارتقای سلامت جامعه داشته است ، مرهون تلاشهای دلسوزانه و مسؤولانه بهورزان عزیز است .

بدینوسیله اینجانب ضمن قدردانی از زحمات شما بهورزان سخت کوش ، روز بهورز را به شما تبریک عرض نموده ، شادابی و سلامتی همه شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم . امیدوارم خدمات ارزشمند ، مستمر و پر بار شما در نظام سلامت کشور با موفقیت های روز افزون همراه گردد.

 

دکتر هادی میرزایی

رئیس دانشگاه

 

 

 

 

پیام تبریک دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز

روز بهورز گرامی باد

روز بهورز را به تمامی بهورزان سخت کوش و فداکار این مرزو بوم تبریک عرض می نمایم. آنان که با توکل برخدا و ایمانی راستین پا در رکاب مرکب چموش و سرکش تندرستی نهاده و آن را از لابلای سنگلاخ ها و دره های عمیق و پرتگاههای خطرناک  و پر پیچ و خم بیماری و ناتوانی جولان می دهند. در این بین بهورزان منطقه سیستان نه تنها با بیماری و ناتوانی که با هجوم طوفان های هولناک گرد و غبار و شرایط غیر قابل تحمل، برای زیستن، همچنان در حال تلاش  هستند.

درخشش چشمگیر موفقیت‌های نظام سلامت در عرصه بین‌المللی مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر شما بهورزان است که عاشقانه و مخلصانه در ارائه خدمات پیشگیری از تهدیدات سلامتی، برای یکایک آحاد جامعه روستایی، در دورافتاده‌ترین مناطق جغرافیایی کشور سر از پا نمی‌شناسید روزتان مبارک و مهرتان پاینده.

 

دکتر جواد اکبری زاده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل                                       

 

 


( ۴ )

نظر شما :

hosen ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۰
ok