آزمون الکترونیکی فصلنامه افق طلایی سلامت با ۳۲ ساعت امتیاز بازآموزی

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۳۱۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۰۱۴
آزمون الکترونیکی فصلنامه افق طلایی سلامت با ۳۲ ساعت امتیاز بازآموزی از تاریخ ۲۰/۶/۹۷ لغایت ۳۰/۷/۹۷ توسط معاونت بهداشتی برگزار می گردد.

آزمون الکترونیکی فصلنامه افق طلایی سلامت با 32 ساعت امتیاز بازآموزی از تاریخ 20/6/97 لغایت 30/7/97 توسط معاونت بهداشتی برگزار می گردد.

به استحضار می رساند آزمون الکترونیکی فصلنامه افق طلایی سلامت با 32 ساعت امتیاز بازآموزی بر روی سایت دانشگاه به آدرس www.zbmu.ac.ir  برای گروه های بهداشتی درمانی شامل کارشناس امور روانی – بهورز- کارشناس بهداشت عمومی – بهداشتکار دهان و دندان – پرستار – ماما – بهیار و کمک بهیار – کارشناس و کاردان بهداشت محیط- کارشناس حشره شناسی و مبارزه با ناقلین – کارشناس، کاردان و تکنسین مبارزه با بیماریها – کارشناس و کاردان بهداشت حرفه ای – مربی خدمات بهداشتی – کارشناس امور بهداشتی – کارشناس مدارک پزشک – کارشناس، کاردان و تکنسین امور دارویی – کارشناس، کاردان و تکنسین تغذیه و رژیم های غذایی- کارشناس، کاردان و تکنسین آزمایشگاه - کارشناس، کاردان و تکنسین بهداشت خانواده – مربی بهداشت مدارس – کارشناس بهداشت مدارس – بهداشتیار- دندانپزشک – پزشک عمومی و مربی، بارگزاری شده است.

کلیه همکاران واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه، فایل های آموزشی را دانلود و پس از مطالعه در آزمون الکترونیکی شرکت نمایند.

لازم است برای شرکت در آزمون ابتدا وارد سایت دانشگاه شده و به قسمت "سامانه ها و خدمات الکترونیکی" وارد شده و پس از وارد کردن یوزر و پسورد (اگر اولین بار است که وارد سایت می شوید یوزر و پسورد کد ملی شما می باشد) وارد قسمت "پورتال آموزش" شوید. در این قسمت برای دریافت فایل های فصلنامه شماره های 50 ، 51 ، 52 و 53 جهت مطالعه به قسمت "دریافت فایل های آموزشی" و برای انجام آزمون به قسمت "آزمون الکترونیکی" وارد شوید. مطالب آموزشی جهت آزمون از روز 20/6/97 بارگزاری و آغاز شده و تا تاریخ 30/7/97 فعال می باشد.

 

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل

گروه آموزش و ارتقای سلامت


( ۱۲ )

نظر شما :