پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۳ کد : ۱۳۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۹۰
۱۶ آذر که به نام دانشجو زینت شده است.بخشی از تاریخ درخشان جوانان روشن و آگاهی جامعه ایران است که رویدادهایی را به ثبت رسانده و بیان کرده اند که نشان از قدرت ، عظمت و اندیشه والای جوانان غیور ما دارد.
پیام تبریک  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل  به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

16 آذر که به نام دانشجو زینت شده است.بخشی از تاریخ درخشان جوانان روشن و آگاهی جامعه ایران است که رویدادهایی را به ثبت رسانده و بیان کرده اند که نشان از قدرت ، عظمت و اندیشه والای جوانان غیور ما دارد.
دانشجو به عنوان یک فرهیخته ، متکی به ایمان در جامعه ما شناخته شده و ایمان و آگاهی او چرخ پیشرفت ایران عزیز با دستان و تفکر او می چرخد و پله های پیشرفت طی شده و صعود انجام می شود.
16 آذر یادآور جان باختن متفکران و جوانانی است که در مقابل ظلم ایستاد و با خون و قلم و اندیشه خود به جهان  ، راه درست انقلابی و اسلامی را نشان داد.
ایران اسلامی با پرورش جوانانی معتقد و ولایی ، در مسیر پویایی و تحول قرار دارد و این روند رو به پیشرفت است . این صعود در گرو تفکرات ناب انقلابی دانشجوی ماست.
16 آذرماه هم یاد شهداء این روز را در ذهن زنده می کند و هم خاطرات مان را در این برهه زمانی یادآور می شود این روز را به پویندگان علم و ادب دانشجویان عزیز، اساتید و تمامی دانشگاهیان تبریک عرض نموده و یاد شهداء دانشجوی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس  را گرامی می داریم.
دکترعلی اکبر نصیری
رئیس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل


( ۴ )

نظر شما :