توریسم درمانی

۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۹ کد : ۱۷۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۶۵
دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل : با توجه به اینکه بیمارستانی در نقطه صفرمرزی داریم همچنین در سایر بیمارستانها ظرفیت لازم را برای خدمات دهی به بیماران آن سوی مرز وجود دارد اقدامات لازم از سوی دانشگاه از جمله موافقت وزارت بهداشت، بازدید و تبادل نظر از سوی دانشگاه علوم پزشکی زابل و همچنین بازدید روسای دانشگاه های ولایات نیمروز و فراه از مراکز درمانی دانشگاه و عقد قرارداد فی مابین دانشگاه علوم پزشکی زابل با دانشگاه های ولایات نیمروز ، فراه انجام پذیرفت اما ممنوعیت حضور اتباع افغانی در سیستان مانعی در این مسیر است که از سوی وزارت کشور باید مساعدت شود .
توریسم درمانی

 دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل :
 با توجه به اینکه بیمارستانی در نقطه صفرمرزی داریم همچنین در سایر بیمارستانها ظرفیت لازم را برای خدمات دهی به بیماران آن سوی مرز وجود دارد اقدامات لازم از سوی دانشگاه از جمله موافقت وزارت بهداشت، بازدید و تبادل نظر از سوی دانشگاه علوم پزشکی زابل و همچنین بازدید روسای دانشگاه های ولایات  نیمروز و فراه از مراکز درمانی دانشگاه  و عقد قرارداد فی مابین   دانشگاه علوم پزشکی زابل  با دانشگاه های  ولایات نیمروز ، فراه انجام پذیرفت  اما ممنوعیت حضور  اتباع افغانی در سیستان مانعی در این مسیر است  که از سوی وزارت کشور باید مساعدت شود .

فرمانداران  شهرستاهای زابل و هیرمند همکاری لازم را دارند،  در هفته قبل به اتفاق مهندس گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در تهران رایزن هایی صورت گرفت،  امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم و از قابلیت مرز  استفاده بهینه بشود. این امر سبب رونق اقتصادی نیز در سطح منطقه می گردد. ما آمادگی کامل در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع افغانستان داریم.  

اخبار حوزه سلامت سیستان
@SistanHealthNews


( ۲ )

نظر شما :