دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با کارکنان ستاد مرکزی این دانشگاه

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۹ کد : ۲۰۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۳۱
دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل با کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه در محل سالن اجتماعات دیدار کرد. دکتر ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع ، دکتر پور اربابی رئیس حراست ، خانم قریب مشاور رئیس در امور بانوان و مدیران ستادی نیز در این دیدار حضور داشتند.
دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با کارکنان ستاد مرکزی این دانشگاه

دکتر هادی میرزایی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت : از همه شما همکاران محترم بابت زحمات سال ۹۷ تشکر و قدردانی می کنم .

در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی،  سال موفقی با همراهی و زحمات شما سپری شد، همین جا نهایت تشکر خود را ابراز می دارم.

وی افزود : شرایط خاص کشور که بر اثر تحریم ها ایجاد شده است همانند گذشته به نفع کشور عزیز ما خواهد بود و مردم میهن ما در کنار مسئولان بوده که رمز موفقیت در مقابل دسیسه های شیطان بزرگ است .
وظیفه داریم با مدیریت منابع و برنامه ریزی مناسب از این شرایط گذر کنیم و در سال ۹۷ نیز با همین روش توانستیم خدمات ارائه دهیم و خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشد.

دکتر میرزایی تصریح کرد: بیش از سه هزار کارمند در بخش های مختلف دانشگاه و در جای جای سیستان به مردم خدمت می کنند و همه این عزیزان جزئی از مجموعه دانشگاه هستند و همانند قبل با تعامل و تعهد سازمانی خدمت خواهند کرد و برخی  نامهربانیها و مطالب کذب نمی تواند خدشه ای در راه خدمت ایجاد کند.

تعدادی از مدیران و کارکنان نیز از پیگیریها و زحمات رئیس دانشگاه تشکر نموده  و اعلام کردند با تلاش بیشتر در کنار مسئولان به وظایف خود عمل خواهند نمود و هیچ دلیلی نخواهد توانست خدمت رسانی به مردم را آسیب برساند.


( ۱۶ )

نظر شما :

حمید ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۶
من از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هستم واقعا جا داره از زحمات مدیران دانشگاه تشکر کنم که با وجود کسری بودجه مطالبات ما را پرداخت کردند
زهرا سبحانی ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۳
با سلام آقای دکتر میرزایی امیدوارم شما هم سال خوبی را آغاز کرده باشید . هر کسی که کار مثبتی انجام بده در این منطقه محروم اجرش با خدا هست . نگران تخریب ها نباشید ما پرسنل دانشگاه در کنار شما هستیم.
پرهام ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۰
باسلام سال نو بر تمامی کارکنان دانشگاه مبارک جناب دکتر میرزایی. جناب دکتر ادیبا بسیار باعث مباهات است که در رکاب مسئولانی همچون شما درحال خدمت به این دانشگاه و مردم این منطقه میباشم. همیشه کسانی که سالم کار میکنند در معرض افکار و اعمال افراد تنگ نظر قرار میگیرند. تجربه 15 ساله من به خودم ثابت کرده که نباید در مقابل این چنین افراد واکنش نشان دهیم. اگر هر کارمندی وظیفه سازمانی خود را به نحوی که مقبول باشد انجام دهد به بالاترین درجات خواهد رسید. لذا پیشنهاد بنده این است که با نهایت تلاش و صبر و شکیبایی کماکان به فعالیت خود ادامه دهیم. همانگونه که افراد خرابکار و خودفروخته زیاد هستند افرادی هم هستند که با جان ودل درحال خدمتند. بهترین نیروها را شناسایی و انتخاب کرده تا بتوانید این بار مسئولیت سنگین را به بهترین نحو به مقصد برسانید. ما کارکنان ستادی هم قول میدهیم درکنارو زیر لوای شما مدیران شایسته نهایت تلاش خودمان را داشته باشیم. به امید موفقیت روزافزون برای شما خداوند پشت و پناهتان