قدردانی جمعی از معتمدین و ریش سفیدان سیستانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۰۵۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۷۹
مورخ ۹۸/۱/۲۷ جمعی از معتمدین و ریش سفیدان سیستانی در محل دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل حضور یافته و با اهدا لوح تقدیر از زحمات وی قدردانی کردند.

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از اظهار لطف حاضران اظهار داشت:
من به عنوان یک سیستاتی افتخار می کنم به همشهریان خود از هر قوم و مذهبی  خدمت کنم و تمام تلاش خود را با کمک همکارانم در این راستا خواهم نمود.
 
وی افزود : یک سال از زمان انتصاب بنده گذشت و در یک سال اخیر که از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی نبود، خداوند متعال را شاکرم که یاری نمود و سالی سخت اما موفق را سپری کردیم .

وی ادامه داد: بخش عمده ای از معوقات کارکنان پرداخت شد، همچنین اغلب پروژه های عمرانی به اتمام رسید، موفقیت های خوبی در بیشتر حوزه های تابعه داشتیم، وضعیت متخصصان را بهبود بخشیدیم، بخش درمان با تشکیل کارگروه ها و نظارت بیشتر در حال بهبود است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اضافه کرد: تمام برنامه ها به سوی رضایتمندی مردم است و در این مسیر نیاز به حمایت و همراهی مردم ، علما ، معتمدین و  ریش سفیدان است، مطمئن باشید تا لحظه ای که در این مسئولیت هستم از تلاش، پیگیری و نظارت دست نخواهم کشید.

دکتر میرزایی خاطر نشان کرد:  کمبودها و نارساییهای وجود دارد، در طی یک سال اخیر سعی ما برای رفع این کمبودها بوده است و همچنان نیز این روند ادامه می یابد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می شود.

هر نوع شکایت  نارضایتی و انتقاد را شخصا پذیرا هستم و وظیفه دارم برای رفع آن اقدام کنم
تعدادی انگشت شمار با استفاده ار فضای مجازی در پی منافع شخصی حرکت میکنند،  اخباری کذب و به دور از واقعیت را منتشر می کنند و این آفتی خطرناک در منطقه ما است، این دوستان به جای تعامل و همراهی، راه اشتباه تخریب را انتخاب کرده اند.

دکتر میرزایی تصریح کرد : من دست کسانی را که در مسیر خدمت  یاریگر ما باشند می بوسم و در مقابل کسانی که به دنبال سهم خواهی و منافع شخصی باشند خواهم ایستاد.
امروز، حضور شما مسئولیت ما را سنگین تر کرد و حمایت شما نشان دهنده دلسوزی و تعهد شما به مردم سیستان است، لذا ما هم در مجموعه دانشگاه  تلاش می کنیم تا حد امکان، بهترین خدمات را ارائه کنیم.

تعدادی اریش سفیدان نیز با قدردانی  از رئیس دانشگاه و همکارانشان، اعلام کردند ما در کنار مدیران دلسوز و پر تلاش هستیم و از  مدیران بومی که با تعهد و دلسوزی خدمت می کنند، حمایت می کنیم، جنابعالی از جمله مدیران موفقی هستید که طی یک سال اخیر زحمات شما بر ما پوشیده نیست، لذا از شما تشکر و قدردانی می کنیم و در کنار شما هستیم ، برای پیشرفت باید تعامل و وحدت وجود داشته باشد، تخریب و نگاه منفی، آفتی است که موجب ظلم به مردم می شود و به جای پیشرفت و توسعه، عقب ماندگی و پسرفت را خواهیم داشت، با توجه به عملکرد مناسب جنابعالی، ما را در کنار خود بدانید و با تمام وجود از شما حمایت می کنیم تا شاهد ارتقای سلامت در منطقه باشیم


در پایان لوح تقدیر به امضا و تایید جمعی از معتمدین و ریش سفیدان به دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تقدیم شد.


( ۱۰ )

نظر شما :