دکتر دیناروند : طرح تحول سلامت در مناطق محروم بهتر دیده می شود

دکتر دیناروند : طرح تحول سلامت در مناطق محروم بهتر دیده می شود

۰۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۴ کد : ۲۱۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۰۹
دکتر دیناروند : طرح تحول سلامت در مناطق محروم بهتر دیده می شود مورخ ۹۵/۱۰/۶معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه فوریتهای پزشکی میلک گفت : طرح تحول سلامت در مناطق محروم کاملا مشهود است و بهتر دیده می شود . وی افزود این طرح با خدمات رسانی به مردم مناطق محروم مانند سیستان کمک بزرگی به آنان کرده است .
دکتر دیناروند : طرح تحول سلامت در مناطق محروم بهتر دیده می شود
دکتر دیناروند : طرح تحول سلامت در مناطق محروم بهتر دیده می شود مورخ ۹۵/۱۰/۶معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه فوریتهای پزشکی میلک گفت : طرح تحول سلامت در مناطق محروم کاملا مشهود است و بهتر دیده می شود . وی افزود این طرح با خدمات رسانی به مردم مناطق محروم مانند سیستان کمک بزرگی به آنان کرده است . دکتر دیناروند افزود : در نقاطی که فرمانداران و استانداران در کنار سایر ادارات بوده اند مانند موضوع سلامت , پیشرفت کار بهتر بوده است . مهندس پیری فرماندار شهرستان هیرمند از تلاشهای وزیر بهداشت قدردانی کرد و زحمات وی را ارج نهاد . فرماندار شهرستان هیرمند امنیت و سلامت را از بهترین نعمات خداوند بیان کرد و کارهای انجام شده در بحث سلامت شهرستان هیرمند را ستودنی دانست از دکتر نصیری و همکارانش تشکر و قدردانی کرد . مهندس پیری افزود : مجموعه ادارات شهرستان همانند گذشته با دانشگاه علوم پزشکی زابل همراه خواهند بود و همواره در کمک برای ارتقا سلامت مردم آماده خواهند بود . دکتر علی اکبر نصیری نیز همکاری و همراهی فرمانداری و سایر ادارات را در راه اندازی اماکن بهداشتی درمانی در این شهرستان مطلوب دانست و اضافه کرد : هیچ مشکلی در شهرستان هیرمند جهت اجرای برنامه ها و احداث پروژه ها نداشتیم لذا از مهندس پیری و مدیران ادارات این شهرستان قدردانی می کنم .

( ۲ )

نظر شما :

محمد ۰۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۵
باسلام جناب آقای دکتر نصیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی زابل با تقدیر و تشکر از زحمات شما لطف کنید در این مراسمات از خیرینی که در کنار شما نسبت به آبادانی شهر و پیشرفت طرح تحول سلامت همکاری داشته اند نیز نامی ببرید تا دیگران نیز تشویق شوند تا با اهداء ملک و یا زمین و.... به دانشگاه در پیشرفت هر چه بهتر طرح تحول سلامت یاری رسانند. باتشکر: محمد از هیرمند