پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی درگذشت فرزندان مدیر کل محترم همکاری های بین المللی وزارت متبوع

۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۶۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۰۲
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت درگذشت فرزندان مدیر کل محترم همکاری های بین المللی وزارت بهداشت

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت درگذشت فرزندان مدیر کل محترم  همکاری های بین المللی وزارت بهداشت  


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسدی لاری
مدیر کل محترم همکاریهای بین المللی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی   
 
 
            با قلبی مملو از غم ، اندوه و تسلیم در برابر مشیت الهی ، درگذشت  دو فرزند دلبندتان را در سانحه سقوط  هواپیما،  به حضور شما و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

 اگر نبود امر پروردگار متعال مبنی بر این که در فقدان عزیزان خویش صبر و تحمل پیشه کنید، هر آینه بیم آن می‌رفت که آدمی در مصیبت از دست دادن نزدیکان خود سر از گریبان غم برندارد و اندیشه غروب عمرشان را از سر بیرون نکند. هرگاه مشیت و تقدیر الهی بر این پایه استوار گردیده و دست اجل یکایک گل‌ها را از گلستان وجودمان گلچین می‌نماید، تسلیم به بارگاه ایزد بخشنده و رحیم، زیباترین تصمیم است.

ضمن عرض تسلیت مجدد به حضرتعالی و ابراز همدردی ، از خداوند سبحان برای آن تازه درگذشتگان طلب رحمت، مغفرت و رضوان الهی و برای جنابعالی و بازماندگان گرامی اجر جزیل و صبر جمیل مسألت دارم.

جایگاشان رفیع و روح پاکشان قرین رحمت حق باد.

دکتر هادی میرزایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل


( ۴ )

نظر شما :