قدردانی مدیر عامل بیمارستان خیریه الزهرا (س) از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۷۳۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۵۲
دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در جلسه هماهنگی و بررسی خدمات رسانی بیمارستان خیریه الزهرا (س) گفت :
قدردانی مدیر عامل بیمارستان خیریه الزهرا (س) از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

در ابتدا صمیمانه از مدیریت ، کارکنان بیمارستان و پزشکانی که در طول سال به بیماران خدمت می کنند و به ویژه در هفته جاری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) خدمات رایگان ارائه دادند ، قدردانی می کنم .

 

 پزشکانی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خدمت می کنند که موجب شده است بیمارانی از جنوب استان و همچنین استانهای مجاور داشته باشیم باید قدردان آنان باشیم و خدمات ارزشمند این قشر را ارج نهیم . 

 

 متاسفانه ایجاد بد بینی در بین مردم و تشویش اذهان عمومی به ویژه در شرایط فعلی نه تنها کمک کننده نیست بلکه موجب می شود پزشکان متخصص از حضور در سیستان پرهیز کنند و این ظلم است .

 

  از خدمات بی منت همکارانم تشکر می کنم ، هیچگاه تخریب ها نخواهد توانست مسئولان و کارکنان دانشگاه را که متولی سلامت اهالی منطقه سیستان هستند دچار یاس کند چون با خدای خود عهد کرده ایم هیچ چیزی مانع انجام وظایف ما نگردد . 

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفی مدیر عامل بیمارستان خیریه الزهرا (س) از همکاری و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل قدردانی کرد.و گفت : 

 

وجود پزشکان متعهد و ماهر در دانشگاه علوم پزشکی زابل منشا خدمات مناسبی به بیماران شده است ، حمایت ها و پیگیری های شما موجب ماندگاری این پزشکان متخصص و فوق تخصص شده است که قابل تقدیر است.

 

 با حمایت می توانیم پزشکان را در منطقه نگه داشته و از تخصص آنان در درمان بیماران استفاده کنیم .

 

 در این بیمارستان با پیشنهاد و دادن مجوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به زودی دستگاه سی تی اسکن راه اندازی می شود که متاسفانه شرایط کنونی کشور باعث شد تهیه دستگاه طولانی شود.

 

 در جلسه مذکور روند خدمات رسانی بیمارستان و برنامه های آینده ارائه شد و در پایان لوح تقدیر از سوی مدیر عامل بیمارستان به پاس زحمات در عرصه سلامت سیستان، حمایت ها و مساعدت ها جهت ارتقای خدمات رسانی بیمارستان به دکتر میرزایی تقدیم شد ۹۸/۱۱/۱۰


( ۱۳ )

نظر شما :