رئیس دانشگاه :رعایت نکات بهداشتی مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری از کرونا ویروس است

۰۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۷ کد : ۲۸۰۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۱۳
مورخ ۹۸/۱۲/۷ طی جلسه ای با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، هر یک از مدیران حوزه بهداشت پنج شهرستان شمال استان به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس پرداختند .
رئیس دانشگاه :رعایت نکات بهداشتی مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری از کرونا ویروس است

دکتر هادی میرزایی دراین جمع ، گفت : مراقبت های بهداشتی در پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار از جمله کروناویروس نقش مهمی دارد ، زحمت کشان عرصه بهداشت در حوزه دانشگاه از اولین روزهای شیوع بیماری در چین ، اقدام به آموزش به مردم کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود : در تمام نقاط سیستان مراکز بهداشتی ، خانه های بهداشت و پایگاه های بهداشت به صورت چهره به چهره آموزش های لازم را به اهالی ارائه داده اند و همچنان این روند ادامه خواهد داشت .

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه تلاش همکاران در این زمینه باعث شده است مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی حساس تر باشند و آن را صحیح تر انجام دهند، در واقع مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری همین رعایت نکات بهداشتی است.

 

دکتر میرزایی ادامه داد : من وظیفه می دانم از تک تک همکارانم تشکر کنم و به مردم عزیز سیستان قول می دهم کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل به صورت شبانه روز در راه حفط سلامتی شما و به ویژه بیماری کرونا ویروس اقدامات لازم را انجام دهند .

 

وی خطاب به همه مدیران بخش های مختلف دانشگاه گفت :همانند یک تیم واحد و هماهنگ ، برای حفظ سلامتی مردم عمل کنید و کمبودها و کاستیها را با تعامل رفع کنید و تلاش همه ما در شرایط کنونی باید چند برابر شود .

 

دکتر میرزایی ضمن تشکر ، از ائمه جمعه ، فرمانداران و مدیران ادارات شمال استان، از آنان تقاضا کرد همانند همیشه در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل باشند تا به حفظ سلامتی مردم کمک شود.


( ۱۲ )

نظر شما :