قدردانی رئیس دانشگاه از فرماندار شهرستان هامون

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۹۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۳۶
مورخ ۹۹/۲/۲۴ دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور در فرمانداری شهرستان هامون و جلسه شورای اداری این شهرستان ، از همراهی و زحمات مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون در خصوص مقابله با شیوع کرونا ویروس قدردانی کرد .
قدردانی رئیس دانشگاه از فرماندار شهرستان هامون

وی در این جلسه گفت : تمام مسئولان شمال استان سیستان و بلوچستان در مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس همکاری داشتند و دلسوزانه در کنار کارکنان دانشگاه برای حفظ سلامتی مردم تلاش کردند .

دکتر میرزایی افزود ؛ این همکاری و تعامل در بحران کرونا مثال زدنی و کم نظیر بود که جا دارد از همه این بزرگواران تشکر کنم ،رعایت نکات بهداشتی و رعایت توصیه های مربوطه از سوی مردم نیز بسیار خوب بود .

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد : وضعیت سفید پایان بحران شیوع کرونا نیست، عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب وضعیت زرد و قرمز خواهد شد لذا از شهروندان محترم تقاضا داریم همچنان موارد گفته شده رعایت کنند.

وی اضافه کرد : خوشبختانه همکاران حوزه بهداشت بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ را در ابتدای ابتلا در مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته شناسایی می کنند که این بیماران بد حال نبوده و نیاز به بستری ندارند و توسط نیروهای بهداشتی تحت مراقبت هستند .

در پایان لوح تقدیر به فرماندار شهرستان هامون اهدا شد.


( ۱۰ )

نظر شما :