نحوه بازگشایی کلاسهای دانشجویان

تعداد بازدید:۱۵۳۴
معاون آموزشی از تصمیمات اتخاذ شده در شورای آموزشی دانشگاه برای بازگشایی مجدد کلاس های آموزشی دانشجویان خبر داد :

دکتر کاوه تبریزیان اعلام کرد : ارائه مجازی دروس تئوری و همچنین بخش تئوری دروس آزمایشگاهی حداکثر تا پایان خرداد ماه  می بایست توسط اساتید در سامانه نوید تکمیل و بارگذاری گردد.

وی خاطر نشان کرد برگزاری بخش عملی دروس آزمایشگاهی متعابقاً از طریق دانشکده های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون آموزشی اضافه  کرد : حضور دانشجویان در دانشکده ها فقط با تصمیم گیری در شورای آموزشی دانشگاه و اطلاع رسانی از سوی دانشکده ها صورت می پذیرد. که بر همین اساس آموزش دانشجویان کارآموز (استاژرها  ، ورودی 93و94 رشته پزشکی) از تاریخ 19 خرداد ماه به صورت حضوری در بخش های بیمارستان آموزشی امیرالمومنین علی (ع) صورت می پذیرد.

دکتر تبریزیان اعلام افزود  طبق هماهنگی با معاونت دانشجویی دانشگاه از عصر روز شنبه 17 خرداد ماه خوابگاهها آماده خدمت رسانی به دانشجویان کارآموز رشته پزشکی می باشند.

لازم به ذکراست با توجه به مصوبات وزارت متبوع و شورای آموزشی دانشگاه ، دانشجویان می توانند در صورت تمایل به حذف یک درس یا کل دروس ترم جاری بدون احتساب سنوات از طریق ارائه درخواست به آموزش دانشکده اقدام نمایند.  

دانشجویان رشته پزشکی دقت نمایند حذف یک بخش می بایست قبل از شروع بخش به دانشکده اعلام گردد.
 
نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم و زمان بندی حضور دانشجویان دانشکده ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد (زمان امتحانات در مرداد ماه سالجاری می باشد).

وی در پایان گفت : دانشگاه با دانشجویان غیر بومی که تمایل به گذراندن دروس عملی و کارآموزی در دانشگاههای محل زنذگی خود را دارند نهایت همکاری را خواهد داشت.


( ۱۷ )

نظر شما :