دیدار فرماندار و شورای اداری شهرستان هامون با رئیس دانشگاه

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴ کد : ۳۴۳۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۷۴
مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون همراه با شورای اداری مورخ ۹۹/۸/۱۷ در محل سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه حضور یافت و با دکتر میرزایی رئیس دانشگاه دیدار کرد . ‌
دیدار فرماندار و شورای اداری شهرستان هامون با رئیس دانشگاه


دیدار فرماندار و شورای اداری شهرستان هامون با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون همراه با شورای اداری  مورخ ۹۹/۸/۱۷ در محل سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه حضور یافت و با دکتر میرزایی رئیس دانشگاه دیدار کرد . ‌

مهندس رخشانی نسب در این نشست از کارکنان دانشگاه تقدیر کرد و گفت :  وضعیت مناسبی  که در بحث کرونا بوده  به دلیل رعایت توصیه های بهداشت توسط آحاد مردم است و نشان از فرهنگ غنی سیستان دارد همچنین حساسیت رئیس دانشگاه ، پیگیری های وی و همکاران را از نزدیک شاهد بودم ، الحق که این بیماری در سیستان به رقم کمبود امکانات نسبت به سایر نقاط کشور به خوبی مدیریت شد و عملکردی درخشان می باشد ، نقش آفرینی و زحمات کارکنان دانشگاه در همه شهرستانها بر کسی پوشیده نیست ، لذا از شما و مجموعه دانشگاه کمال تشکر را داریم و همچنان در این مبارزه در کنار شما هستیم .

دکتر میرزایی ضمن قدردانی از فرماندار و شورای اداری  شهرستان هامون گفت :
تا ابتدای آبان ماه آمار بسیار پائین بود اما در حال حاضر تعداد مبتلایان و بستری صعودی است و از طرفی استفاده از ماسک نیز بسیار پایین آمده که تاثیر بسیار زیادی در شیوع کرونا دارد ، از تمام مردم عزیز خواهش می کنم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، به ویژه  استفاده از ماسک،  با توجه به فصل سرما خطر کرونا ویروس بیشتر می شود.
 
رئیس دانشگاه افزود : همچنان نیازمند همکاری مردم ، رسانه ها و مسئولان هستیم و بدون این همکاریها  به هدف خود که همان ریشه کنی کرونا ویروس است نخواهیم رسید .

دکتر میرزایی در خصوص رنگ بندی شهرستانهای کشور گفت : رنگ بندی توسط وزارت بهداشت بر اساس آمار ارسالی تعداد فوتی و بستری هر شهرستان تعیین می شود  و تمام مشخصات این افراد در سامانه ثبت است و دانشگاه ها هیج نقش در این مورد ندارند . اگر بیماری در بیمارستان سینا زابل بستری است و محل زندگی در سایر شهرستانها باشد جز آمار شهرستان محل سکونت محسوب می شود.

در ابتدای جلسه دکتر وثوقیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون گزارشی از اقدامات جامع  این شبکه در رابطه با کرونا ویروس ارائه داد .


( ۴ )

نظر شما :