جزئیات برگزاری «اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر» اعلام شد

تعداد بازدید:۶۵۰۱
دانشجویان محترم شاهد و ایثارگری که متقاضی شرکت در المپیاد ورزشی مجازی میباشند میتوانند تا تاریخ ۱۸ بهمن به ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه اطلاع رسانی نمایند
جزئیات برگزاری «اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر» اعلام شد

دکتر محمد تاجفرد با بیان نقش مهم تحرک بدنی و ورزش در سلامتی تصریح کرد: نظر به اینکه متأسفانه اپیدمی کرونا در کشور منجر به محدود شدن ورزش های دسته جمعی شده است، برگزاری مسابقات ورزشی مجازی در این زمینه می تواند جایگزین مناسبی باشد. وی هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر برشمرد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر افزود: اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور – یادواره شهید احدی- در دو بخش دختران و پسران در 10 رشته ورزشی برگزار می شود.

دکتر تاجفرد رشته های ورزشی این المپیاد ورزشی را شامل: آمادگی جسمانی، طناب زنی، پلانک، اسکات دیواری، اسکات تک پا، بارفیکس تعادلی، روپایی، پله درجا، برپی و شنای سوئدی برشمرد و افزود: هر دانشجو می تواند در دو رشته ورزشی شرکت کند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر افزود: با توجه به اینکه این المپیاد به صورت مجازی برگزار می شود، لازم است دانشجویان بر اساس شرایط تعیین شده، فیلم های ورزشی خود را تهیه و برای شرکت در المپیاد ارسال کنند.

وی افزود: این المپیاد ورزشی با همراهی و مشارکت اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، صندوق رفاه دانشجویان، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود که از همکاری و مشارکت این حوزه ها سپاسگزاری می کنم.

دکتر تاجفرد زمان شرکت در این المپیاد را 30 دی الی 18 بهمن ماه دانست و زمان ارسال فیلم های ورزشی دانشجویان را 25 بهمن الی 15 اسفند اعلام کرد. وی راه های ارتباطی این المپیاد را به شرح زیر بیان کرد: وب سایت: sport.sbmu.ac.ir، صفحه اینستاگرام: @sbmu_sport، تلقن: 22439845 (021)، همراه: 09123907207

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر رشته فایل راهنما را دانلود نمایید.


لینک دانلود فایل

( ۹۸ )

نظر شما :