اطلاعیه

قابل توجه متقاضیان مجاز شده مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۸/۲۱

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۶ کد : ۳۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۳۶
به اطلاع کلیه متقاضیان مجاز شده مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۸/۲۱ در رشته های شغلی کارشناس بهداشت خانواده ، کاردان و کارشناس مبارزه با بیماریها ، کاردان وکارشناس بهداشت محیط ، کاردان علوم آزمایشگاهی ، کارشناس ساختمان و راه و شهرسازی ، مهندسی تاسیسات ، کارگزین ، حسابدار می رساند . جهت ارائه مدارک مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی زابل به آدرس: زابل - خیابان شهید باقری میدان جهاد -ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل – واحد کارگزینی ( امور استخدام ) در تاریخهای۲۱،۱۹،۱۸ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ بعد ازظهر مراجعه نمایند
قابل توجه متقاضیان مجاز شده مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۸/۲۱

اطلاعیه جدید درخصوص متقاضیان مجاز شده مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۲۱/‏۰۸/‏۹۵‬ ‬ (بجز رشته های پرستاری، مامایی و فوریتهای پزشکی)
به اطلاع کلیه متقاضیان مجاز شده مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۲۱/‏۰۸/‏۹۵‬ در رشته های شغلی کارشناس بهداشت خانواده، کاردان و کارشناس مبارزه با بیماریها، کاردان وکارشناس بهداشت محیط، کاردان علوم آزمایشگاهی، کارشناس ساختمان و راه و شهرسازی، مهندسی تاسیسات، کارگزین، حسابدار می رساند. جهت ارائه مدارک مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی زابل به آدرس: زابل - خیابان شهید باقری میدان جهاد -ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل – واحد کارگزینی (امور استخدام) در تاریخهای ۱۸/‏۱۲/‏۹۵‬ و ۱۹/۱۲/۹۵ و ۲۱/۱۲/۹۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ بعد ازظهر مراجعه نمایند %
بدیهی است عدم مراجعه شخص داوطلب و یاعدم تحویل مدارک مورد نیاز در موعد مقرر به منزله نداشتن شرایط احرازلازم و انصراف داوطلب از انجام ادامه مراحل استخدامی خواهد بود.
مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه:
-اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه
-اصل و تصویر کارت ملی
-اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
-اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه برادران)
-دو قطعه ۳×۴
- کارنامه قبولی مرحله اول آزمون استخدامی
- مدارک دال بر ایثارگری به همراه اصل و تصویر مدارک هویتی شخص ایثارگر
- مدارک دال بر معلولیت عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
-مدارک دال بر بومی بودن
- نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت به همراه خلاصه سابقه (فرم ۵۰۲) و احکام قراردادی ویژه شاغلین قراردادی

- گواهی ((پایان طرح)) و یا ((معافیت)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری
-گواهی ((اشتغال به طرح)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و همچنین مشمولینی که طرح خود را باستناد بخشنامه شماره ۱۰۰/۸۵۴ مورخ ۱۶/‏۰۷/‏۹۳‬ تمدید نموده اند.
- گواهی مبنی بر موافقت با ((انصراف از طرح)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات) تا وزارت متبوع (غیر از محل جغرافیایی خدمت) می گذارند.
ضمناً"تاکیدا" متذکر می گردد دریافت مدارک فقط به منزله بررسی و تشکیل پرونده می باشد و هیچگونه تعهدی مبنی بر بکارگیری فرد نمی باشد و آن دسته از افرادی که براساس اطلاعیه ۲۷/۱۱/۹۵ سازمان سنجش مدارک لازم را تحویل کارگزینی امور استخدام نموده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک نمی باشد.

 

کلید واژه ها: آزمون استخدامی اطلاعیه


( ۱۰ )

نظر شما :