افتتاح مرکز LDR بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زابل

۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۴۰۶۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۲
همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ،   دکتر دهمرده نماینده مردم شریف سیستان، فرماندار ویژه شهرستان زابل ، فرماندار شهرستان هامون و رئیس دفتر نهاد رهبری،  مرکز LDR یا بلوک زایمانی بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) افتتاح شد 
افتتاح مرکز LDR بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زابل

استاندار در مراسم افتتاح گفت : به نتیجه رساندن چنبن طرح های مهم در حوزه بهداشت و درمان در بحران کرونا  کاری بزرگ و ستودنی است لذا ضمن تبریک به مردم عزیز سیستان، جهت بهره مندی از این مرکز مجهز ،  از تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم . 

مهندس ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با تشکر از مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل از  زحمات آنان در مقابله با کرونا و همچنین به ثمر نشستن طرح های عمرانی تقدیر و تشکر کرد .
 
 دکتر میرزایی در این مراسم گفت :  کارهایی که به صورت تیمی انجام گردد در کمترین زمان به نتیجه می رسد  این طرح نیز با همکاری و همراهی بزرگوارانی  از جمله نمایندگان محترم ، استاندار ، فرمانداران و تلاش همکاران امروز به بهره برداری می رسد و خدمات شایسته ای ارائه خواهد شد . 

وی افزود : زیر بنا بلوک زایمانی ۱۱۸۰ متر مربع و برای ساخت و تجهیز آن ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است . 
۱۴ تخت در اتاق های مجزا وجود دارد و هر مادر باردار در یک اتاق بستری می شود ، همسر و یا یکی از بستگان پس از زایمان  به عنوان  همراهی خواهد بود تا سبب آرامش مادر  پس از زایمان باشد .


( ۵ )

نظر شما :