بازدید رئیس دانشگاه از مرکز فوریتهای پزشکی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۴۱۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۲
دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل همراه با دکتر آبیلی نژاد معاون درمان در محل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ حضور یافت و چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را تبریک گفت .
بازدید رئیس دانشگاه از مرکز فوریتهای پزشکی


وی در ادامه اظهار داشت : کارکنان فوریتهای پزشکی از بهترین نیروهای دانشگاه هستند ، نظم و تعهد کاری این عزیزان عملکرد مطلوبی را رقم زده است ، ماموریت های فراوان ناشی از حوادث ترافیکی ، امداد رسانی به بیماران اورژانسی در منازل و استقرار در مراسم  مناسبت ها  و انتقال بیماران کووید ۱۹، حجم کاری همکاران را زیاد نموده که خوشبختانه این نیروهای مخلص به خوبی انجام وظیفه کرده اند لذا صمیمانه تشکر و قدردانی خود را اعلام می کنم.  

دکتر میرزایی افزود : بخشی از کمبود نیروی فوریتهای پزشکی از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت تامین شد و به زودی شروع بکار خواهند کرد و در آزمون های بعدی نیز به صورت ویژه درخواست تامین نیروی انسانی دیده می شود. 
وی در مورد نیاز به آمیولانس نیز به پیگیری های مستمر اشاره کرد و گفت به طور جد پیگیر تامین آمبولانس هستیم و امیدواریم کمبود امبولاتس نیز حل شود
وی در پایان از طریق بیسیم به همه نیروهای فوریتهای پزشکی در پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در منطقه سیستان خدا قوت گفته و ضمن عرض تبریک گرامیداشت اورژانس پیش بیمارستانی از آنان قدردانی کرد .


( ۴ )

نظر شما :