دیدار رئیس دانشگاه با امام جمعه شهرستان هامون

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۷ کد : ۴۲۴۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۶۹
در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۹ دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل همراه با مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون و دکتر افشاری معاون فرهنگی و دانشجویی با حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا گزمه دیدار و از وی قدردانی کرد .
دیدار رئیس دانشگاه با امام جمعه شهرستان هامون

دکتر میرزایی در این نشست گفت : با همراهی مردم ، تلاش همکارانم در مجموعه دانشگاه و کمک مسئولان و امامان جمعه و جماعت توانستیم در مهار کرونا عملکردی خوب داشته باشیم و همچنان در این راستا حرکت می کنیم . 

رئیس دانشگاه افزود : در شهرستان هامون فرماندار و امام جمعه با اقدامات مناسب از بدو شیوع کرونا نقش مهمی در کنترل کرونا ایفا نمودند .

دکتر میرزایی از زحمات امام جمعه شهرستان هامون قدردانی کرد و گفت :  تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عملی کردن ان توسط حاج آقا گزمه به ویژه در ایام محرم ستودنی است لذا از این برادر ارجمند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم .


فرماندار شهرستان هامون نیز از مدافعان سلامت شمال استان قدردانی کرد و بیان داشت : درخشش مدافعان سلامت سیستانی در سطح کشور با تلاش شبانه روزی آنان بدست آمده و این موفقیت را به ریاست و کارکنان دانشگاه تبریک گفته و قدرانی می نمایم .

ححت الاسلام والمسلمین حاج آقا گزمه اظهار داشت : زحمات کارکنان بهداشت و درمان را از نزدیک مشاهده می کردم ،چه در روستاها و چه در بیمارستان ، عزیزان در بیمارستان از هیچ کوششی دریغ نمی کردند و با توجه به حضور اینجانب و جمعی از طلاب در بیمارستان جهت روحیه دادن به بیماران ، خدمات پزشکان و پرستاران را می دیدیم ، لازم می دانم از آنان ، رئیس دانشگاه و کارکنان بهداشت در روستاها تشکر کنم. 

بنده نیز کاری جز انجام وظیفه انجام ندادم و هر زمانی که نیاز باشد در کنار شما بوده و در راه خدمت به مردم آماده هستم .

در پایان لوح تقدیری از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به امام جمعه شهرستان هامون اهدا شد ‌


( ۸ )

نظر شما :