دیدار مسئوالان شهر علی اکبر با رئیس دانشگاه

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۰ کد : ۴۲۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۱۵
دیدار و گفتگوی امام جمعه ، شهردار و معتمدین شهر علی اکبر و بخشدار تیمور آباد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل
دیدار مسئوالان شهر علی اکبر با رئیس دانشگاه

دیدار و گفتگوی امام جمعه ، شهردار و معتمدین شهر علی اکبر و بخشدار تیمور آباد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل ، در این دیدار امام جمعه ، شهردار و معتمدین شهر علی اکبر و بخشدار بخش تیمور آباد از تلاش و زحمات مدافعان سلامت و خدمات دهی بی منت تشکر و قدردانی نمودند و بیان کردند: بحران کرونا زحمات و خدمات کارکنان بهداشت و درمان را به خوبی نشان داد این عزیزان با جان و دل و شبانه روز در تلاش و فعالیت بودند تا سلامتی مردم حفظ شود صمیمانه تشکر خود را از رئیس جهادی دانشگاه علوم پزشکی زابل و همه همکارانشان اعلام می کنیم . 

در ادامه مسائل ، درخواستها و پیشنهاداتی نیز مطرح شد . 

 

 دکتر میرزایی در این نشست صمیمانه گفت : 

 ما خادم مردم هستیم و این خدمات در مقابل بزرگواری مردم اندک و ناچیز است. سلامتی مهمترین نعمتی است که خداوند به انسان عطا فرموده و این وظیفه خطیر و انسانی بر دوش کادر بهداشت و درمان است که برای حفظ سلامتی مردم تلاش کنند ، همانطور که مستحضر هستید بی وقفه در این مسیر گام برداشته و هیچگاه نیز پا پس نخواهند کشید و خدمت برای سلامتی افتخاری است که خداوند به ما داده است . 

وی در ادامه اظهار داشت : هر کمکی که بتوانیم برای بهبود خدمات دهی اهالی شهر علی اکبر و بخش تیمور آباد انجام دهیم دریغ نخواهد شد و با حمایت و در کنار شما مسئولان دلسوز انجام می شود. ۱۴۰۰/۸/۹

 

 

 

#واکسیناسیون_امید_به_زندگی

#من_واکسن_میزنم

#همراه_با_مدافعان_سلامت


( ۲ )

نظر شما :