کلنگ زنی خانه بهداشت روستای ملکی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۳ کد : ۴۳۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۱۰
در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۵ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه زابل، معاون فرماندار شهرستان هیرمند ، نماینده موسسه خیریه هلدینگ سرو ایرانیان ، جمعی از مسئولان و مردم، خانه بهداشت روستای ملکی شهرستان هیرمند کلنگ زنی شد.
کلنگ زنی خانه بهداشت روستای ملکی

این پروژه ۱۰۰ متری قرار است با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال ازطریق همکاری دانشگاه علوم پزشکی زابل و موسسه خیریه هلدینگ سرو پایدار ایرانیان احداث شود.  

در این مراسم دکتر میرزایی گفت: همانطور که مستحضر هستید تحریم ها شرایط طرح های عمرانی را کمی دشوارتر نموده است. در چنین شرایطی به سرانجام رساندن پروژه های خدماتی  در حوزه های مختلف بهداشتی- درمانی با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک های نوع دوستانه زودتر به سرانجام می رسد.
تاکنون درمانگاه ها و خانه های بهداشت متعددی به همت  خیرین  عزیز به بهره برداری رسیده است که صمیمانه از آنان تشکر می نمایم.

دکتر میرزایی ادامه داد: باید از تمامی راه حل ها و ظرفیت ها برای بهبود خدمات دهی در حوزه سلامت بهره گیری کرد که یکی از مهمترین آنان ظرفیت خیرین نیکوکار می باشد. 
 وی ابزار داشت : هر اندازه ای که خیرین  برای سلامتی هم نوعان  کمک کنند، دستشان را به گرمی می فشاریم و قدردان لطف آنان خواهیم بود .


( ۴ )

نظر شما :