افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع)

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴ کد : ۴۳۳۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۸۱
مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ طرح توسعه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) زابل ( محل جدید اورژانس بیمارستان ) با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل، جناب سرهنگ سنچولی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان زابل، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری نسب مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ، شهردار و اعضای شورای شهر زابل و عده ای از مدیران ، معتمدین و ریش سفیدان افتتاح شد.
افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع)

دکتر میرزایی در این مرلسم گفت : برای این پروژه ۳۶ تختخوابی در زمینی به مساحت ۲۵۵۰ متر مربع، ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات  وزارت بهداشت هزینه شده است. 

وی در ادامه از زحمات همه همکاران و  کسانی که در ساخت و تجهیز این پروژه و طرحهای متعدد حوزه سلامت در سالهای متمادی  یاریگر دانشگاه بوده‌اند، سپاسگزاری نمود.

رییس دانشگاه ادامه داد: با وجود تحریم های ظالمانه  و درگیری دو ساله کشور با بحران کرونا، به سر انجام رسیدن چنین پروژه های عمرانی تنها با همت کارکنان دانشگاه میسر شده است.

دکتر میرزایی افزود : گرچه بحران کرونا انرژی زیادی از کادر بهداشت و  درمان گرفته است، ولی با این وجود ،  بنده و همکارانم نه تنها طرح های توسعه ای را متوقف نکردیم؛ بلکه سعی نمودیم با استفاده از ظرفیت های مختلف  در به ثمر رسیدن چنین پروژه هایی در منطقه سیستان، سرعت و شدت بیشتری به آن دهیم . 

مهندس ارجمندی فرماندار ویژه زابل نیز ضمن تشکر و قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و همکاران ،  گفت: 
توجه ویژه ای به  داشته ها  بکنیم  و بهتر است به جای مرور نداشته ها به داشته ها و ظرفیت های موجود در سیستان توجه کنیم.
وی افزود : امیدوارم با  تعامل ، همکاری مدد و تفاهم و کمک  ، بهترینها را برای مردمی که واقعا لایق خدمت هستند رقم بزنیم  . 

سه تن از معتمدین و ریش سفیدان نیز به نمایندگی، از خدمات دکتر میرزایی و همکاران قدردانی کردند و از زحمات آنان  در به ثمر رساندن پروژه ها با وحود تحریم ها و بحران کرونا ،  تشکر و قدردانی کردند .

 جناب سرهنگ سنچولی نیز از زحمات و تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، کادر  بهداشت و درمان تشکر و قدردانی خود را ابراز نمود.


( ۵ )

نظر شما :