افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۳ شهری زابل

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۱ کد : ۴۳۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۲
دکتر رفعت رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی زابل در این مراسم از پیگیری های دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص کمبودها و رفع مشکلات از جمله راه اندازی پایگاه شماره ۳ شهری زابل تقدیر کرد و گفت :
افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۳ شهری زابل

در راستای طرح پوشش فراگیر اورژانس پیش بیمارستانی و با توجه به جمعیت شهرستان زابل نیاز به راه اندازی پایگاه اورژانس شهری سه زابل گردید تا ارائه خدمات فوریتهای پزشکی در کمترین زمان ممکن به بیماران و مصدومین انجام شود. 

این پایگاه در مکان ساختمان آتش نشانی شهرستان زابل، واقع در بلوار شهید باهنر با همکاری شهرداری، شورای شهر و آتش نشانی شهرستان زابل آماده بهره برداری و راه اندازی شد.

یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی با هزینه ای بالغ بر ۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰  میلیون تومان در این پایگاه مستقر گردیده است. 

این پایگاه با تجهیز به لوازم هتلینگ جهت رفاه پرسنل با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

تعداد ۶ نفر نیروی عملیاتی (تکنسین فوریتهای پزشکی ) که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند در این پایگاه مشغول به خدمت هستند.

این پایگاه بیست و یکمین  پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زابل و سومین پایگاه اورژانس شهری  شهرستان زابل می باشد.

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این مراسم گفت : راه انداری این پایگاه با همدلی و همکاری شهردار ، شورای اسلامی و آتش نشانی زابل امکان پذیر شد که این عزیزان با در اختیار گذاشتن مکان، موجب شدند تا بتوانیم نسبت به راه انداری آن اقدام کنیم ، با همدلی و در کنار هم بودن، گام های بزرگی در راه خدمت به مردم می توان برداشت ، نهایت تشکر خود را اعلام می کنم و قدردان این بزرگواران هستم. 

دکتر سرگزی نیز از این عمل پسندیده قدردانی نمود  همچنین از رئیس دانشگاه و کارکنان فوریتهای پزشکی تقدیر و تشکر کرد، وی از پیگیری های خود جهت جذب نیرو و آمبولانس و همفکری با رئیس دانشگاه  در این خصوص سخن گفت .

 تحریم و کرونا مانعی برای پیشرفت نیست ...


( ۱ )

نظر شما :