در مراسم تقدیر ار مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی زابل در مسابقات ورزشی ادارات دولتی استان عنوان شد؛

بستر های ورزشی مناسبتر را برای کارکنان فراهم خواهیم کرد

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۷ کد : ۴۴۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۶۳
مراسم تقدیر از مقام آوران دانشگاه در مسابقات ادارات دولتی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد.
بستر های ورزشی مناسبتر را برای کارکنان فراهم خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ مراسم تقدیر از مقام آوران دانشگاه در مسابقات ادارات دولتی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد.

دانشگاه علوم پزشکی زابل با شرکت سه تیم در رشته های ورزشی والیبال آقایان، طناب کشی مردان  و والیبال بانوان در مسابقات ورزشی ادارات دولتی  استان شرکت کرد که توانست به ترتیب جایگاه های سوم، دوم و مقام سوم این رشته های ورزشی  را کسب کند.

در  این مراسم دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: پس از دو سال که ویروس کرونا باعث شده بود برخی از فعالیت های ورزشی کمرنگ شود برگزاری اینگونه مسابقات باعث شادابی و همچنین سلامت جسم و روح کارمندان می شود.

دکتر میرزایی افزود: یکی از مهمترین الویت های ما در بحث ورزش ایجاد بستر مناسبی برای ورزش کارکنان است و این قول را به همه ورزشکاران عزیز می دهیم تا با وجود اینکه مورد تحریم های ظالمانه ای قرار داریم اما فضای ورزشی مناسب تر  را برای آقایان و بانوان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بر این عقیده هستیم که ورزش را در سطح دانشگاه و حتی در سطح جامعه همگانی کنیم چرا که ورزش پایه اصلی سلامتی است که در نهایت می توانیم یک جامعه سالم و شاداب داشته باشیم.

دکتر میرزایی در پایان ضمن تشکر  مجدد از ورزشکاران و بانیان ورزش دانشگاه  ابراز داشت : کارکنان دانشگاه باید مقام های بالاتری کسب کنند چون این پتانسبل وجود دارد  همچنین  تلاش همکاران بیشتر شود، وظیفه مجموعه ما حفظ و ارتقا سلامتی است و باید در ورزش سرآمد باشیم .  

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری نسب رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ، خواجه محمودی رئیس تربیت بدنی شهرستان زابل ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل ، رئیس موسسه خیریه و عام المنفعه دارالکرام شهرستان زابل،  معاونین ، بارانی مدیر حوزه ریاست ، خانم قریب مدیر پشتیبانی ، افسری رئیس مشارکت های اجتماعی و ورزشکاران دانشگاه حضور داشتند ، 


نظر شما :