دانشگاه علوم پزشکی زابل جزو دانشگاه های برتر کشور در انجام واکسیناسیون کرونا

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۴۷۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی ورود سویه جدید بیماری کرونا به کشور کلیه همکاران ما در شمال سیستان و بلوچستان به صورت آماده باش قرار گرفته اند و به لطف خدا و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت خوبی در پیشگیری و کنترل این بیماری خواهیم داشت.
دانشگاه علوم پزشکی زابل جزو دانشگاه های برتر کشور در انجام واکسیناسیون کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛  دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در مراسم قدردانی از ورزشکاران  گفت: با توجه به ورود  سویه جدید بیماری کرونا و سرعت زیاد ابتلا به آن نگران گسترش این ویروس در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون 90 درصدی در دوز اول و 74 درصدی در دوز دوم جزو دانشگاه های برتر کشور در بحث واکسیناسیون کرونا قرار داریم و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم در پایان این ماه در هر دو دوز واکسن کرونا به آمار بالای 95 درصد برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: در پی ورود سویه جدید بیماری کرونا به کشور کلیه همکاران ما در شمال سیستان و بلوچستان به صورت آماده باش قرار گرفته اند و به لطف خدا و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت خوبی در پیشگیری و کنترل این بیماری خواهیم داشت.

وی همچنین تاکید کرد: از مردم عزیز سیستانی نیز تقاضا داریم تا با تزریق دوز سوم واکسن کرونا در امر کنترل این بیماری با مدافعان سلامت همکاری کنند.


( ۱ )

نظر شما :